مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در سال گذشته بیش از 73 واحد مشکل‌دار مورد حمایت قرار گرفت که زمینه تثبیت اشتغال تعداد 29 هزار و 425 کارگر ایجاد شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، علی جهانی با تاکید بر ضرورت ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در استان، اظهار داشت : در سال گذشته ۲۰ جلسه کمیته استانی حمایت از واحدهای مشکل‌دار تشکیل و بیش از ۷۳ واحد که دارای عمده مشکلاتی از قبیل استمهال بدهی بانکی، مالیات، بیمه، سرمایه در گردش و غیره بودند بررسی و مورد حمایت قرار گرفتند.

وی افزود: از این تعداد واحدهای حمایت شده در استان در سال گذشته  ۱۲ شرکت تعاونی در بخش‌های کشاورزی، خدمات و صنعت با اشتغال ۱۳۶ نفر و مابقی در بخش‌های مختلف اقتصادی دارای مشکلاتی بودند که در کمیته استانی واحدهای مشکل دار مطرح و به چرخه تولید بازگشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با احیاء این تعداد واحد اقتصادی و رفع مشکلات این طرح‌ها از جمله تخصیص سرمایه در گردش، استمهال بدهی، بخشودگی جرایم و تقسیط مجدد وام‌های بانکی، مالیات و دارایی، جلوگیری از قطع برق، مشکلات مرتبط با محیط زیست و موضوعات مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی زمینه تثبیت اشتغال تعداد ۲۹ هزار و ۴۲۵ کارگر ایجاد شد.