معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: مسابقات فوتسال محلات لرستان اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود، که در این راستا تاکنون یک‌هزار و ۲۰۰ تیم فوتسال لرستان در سامانه رویداد ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش میرملاس‌خبر، مجید منعمی عصر امروز در شورای ورزش لرستان از برگزاری مسابقات فوتسال محلات استان در اردیبهشت‌ماه خبر داد و اظهار کرد: طبق دستورالعمل ارسالی وزارت ورزش و در راستای تزریق نشاط اجتماعی بعد از بحران کرونا مسابقات فوتسال محلات در استان همزمان با سراسر کشور از اوایل اردیبهشت ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در قالب برنامه ورزش همگانی فوتسال ابلاغ شده است، افزود: در استان این مسابقات در ذیل کنگره شهدا و با عنوان یادمان شهدای هر محله برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: ثبت‌نام تیم‌های فوتسال محلات از طریق سامانه رویداد است و تاکنون بیش از ۲۸ هزار تیم فوتسال در محلات مختلف کشور در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که این تعداد در لرستان به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ تیم می‌رسد.

وی با اشاره به شرکت اقشار مختلف مردم از جمله اصناف و دانشجویان در مسابقات فوتسال محلات، تصریح کرد: بانوان نیز می‌توانند در مسابقات شرکت کنند که هماهنگی آن از طریق اداره کل امور بانوان استانداری لرستان است.

منعمی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقات از طریق سامانه “رویداد” اقدام کنند.