صبح امروز یادواره ۸۴ شهید دهستان چمسنگر و ماهرو بدون حضور مسوولان استانی برگزار شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، صبح امروز یادواره ۸۴ شهید دهستان چمسنگر و ماهرو به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه سپیددشت برگزار شد که متاسفانه علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، هیچ کدام از مسوولان استان اعم از استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان و حتی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به عنوان متولی اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این آیین حضور نداشتند و این بی‌توجهی مسوولان موجب رنجش خاطر خانواده شهدا و اهالی محترم این دهستان شد.

دهستان چمسنگر و ماهرو یکی از محروم‌ترین دهستان‌های استان است که در دوران دفاع مقدس ۸۴ شهید را تقدیم انقلاب کرده است و اهالی آن همیشه همسو با اهداف و آرمان‌های انقلاب گام برداشته‌اند و همواره پاسدار این مرز و بوم بوده‌اند.

بی‌توجهی مسوولان نسبت به یادواره‌ای که موجب تربیت نسل‌های آینده می‌شود زیبنده نیست، به فرموده مقام معظم رهبری بزرگداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و کوتاهی برخی مسئولان در برگزاری یادواره شهدا به هیچ عنوان پذیرفتنی نخواهد بود.

مدیران و مسئولان نظام باید بدانند که هر چه دارند از برکت خون مطهر شهداست و امروز پاسداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه تمامی مردم بویژه مدیران است، زیرا شهدا سند هویت نظام اسلامی هستند و امروز عزت و اقتدار انقلاب مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

مسوولان استان باید به این نکته توجه داشته باشند که ترویج مکتب شهادت با برگزاری یادواره‌های شهدا ضروری است و ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.