مدیرکل دفتر سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تخریب دولت، سبب پیشرفت و حل مشکلات نخواهد شد و‌ باید با نگاه علمی به مدیریت و با تلاش و همدلی در جهت رفع موانع و مشکلات بکوشیم.

به گزارش پایگاه خبری میرملاس خبر، علیرضا بیرانوند روز یکشنبه در آیین معارفه بخشدار فیروزآباد با اشاره به شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی موجود در کشور، بیان کرد: اکنون شرایط کشور به مراتب از دوران دفاع مقدس سخت‌تر شده است.

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته توسط دولت پس از سیل در لرستان و خدمات استاندار، در این‌خصوص اظهار کرد: متاسفانه برخی سعی می‌کنند خدمات انجام شده را نادیده گرفته و آنها را به حاشیه ببرند در حالی که همین دولت تلاش‌های زیادی را در بازسازی خسارت‌های ناشی از سیل انجام داده است.

️بیرانوند با تاکید بر اینکه تخریب دولت حاکم سبب پیشرفت و حل مشکلات نخواهد شد، اضافه کرد: باید با نگاه علمی به مدیریت و با تلاش و همدلی در جهت رفع موانع و مشکلات بکوشیم.

️مدیرکل دفتر سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: خدمتگزاری به مردم افتخاری است که نصیب مسئولان شده و لازمه آن روحیه انقلابی و جهادی است.

وی ادامه داد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم از این رو مسئولان باید بیش از گذشته در خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

بیرانوند با اشاره به نخبه پررور بودن شهرستان سلسله، بیان کرد: نماینده سلسله و دلفان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است و نگاه توسعه‌ای به کل استان دارد.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل مثلت نماینده، فرماندار و امام جمعه می‌تواند نویدبخش توسعه شهرستان در مسیر رو به جلو باشد.

انتهای پیام

  • نویسنده : کرم ملک‌آسا