عباس دارایی/طی احکامی جداگانه از سوی استاندار لرستان سرپرستان فرمانداری های سلسله و دلفان منصوب شدند . فرهاد زیویار در حالی اصغر قهرمانی و مسلم مرادی سرابی را بعنوان سرپرستان فرمانداری های دلفان و سلسله منصوب کرد که پیش از این نیز در آغاز تغییرات فرمانداری ها منعمی ، فاتحی و گودرزیان را به […]

 

عباس دارایی/طی احکامی جداگانه از سوی استاندار لرستان سرپرستان فرمانداری های سلسله و دلفان منصوب شدند . فرهاد زیویار در حالی اصغر قهرمانی و مسلم مرادی سرابی را بعنوان سرپرستان فرمانداری های دلفان و سلسله منصوب کرد که پیش از این نیز در آغاز تغییرات فرمانداری ها منعمی ، فاتحی و گودرزیان را به ترتیب به عنوان سرپرستان فرمانداری های بروجرد ، ازنا و دورود منصوب کرده بود.
اصغر قهرمانی اهل پلدختر است و در کارنامه اش بخشداری مرکزی پلدختر در دولت احمدی نژاد و یک دوره بخشداری در بشارت ذلقی الیگودرز در دولت روحانی به چشم می خورد و علاوه بر این ریاست ستاد عتبات عالیات شهرستان پلدختر را عهده دار بوده است .
در تغییرات فرمانداری ها تا کنون پنج فرمانداری با تعیین چهار سرپرست جدید و جابجایی یکی از فرمانداران دولت گذشته از بروجرد به دورود تعیین تکلیف شده است و شنیده ها نیز از ادامه تغییرات در حوزه فرمانداران توسط استاندار حکایت می کند.
قهرمانی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ بعنوان ئیس ستاد انتخاباتی مردم نهاد ایران توانمند شهرستان پلدختر فعالیت داشته است .
مسلم مرادی سرابی نیز نیروی سپاه پاسداران و اهل الشتر است . او در کارنامه اش سابقه کار اجرایی دیده نمی شود اما بعنوان اولین تجربه کار اجرایی از سپاه راهی دولت شده تا بعنوان اولین فرماندار دولت رئیسی در سلسله مشغول بکار شود .
حجت اله نصیری پور شهردار پلدختر بین سالهای ۸۱ تا ۸۴ و معاون فرماندار دلفان بین سالهای ۸۶ تا ۸۸ و فرماندار دلفان بین سالهای ۸۸ تا ۹۰ و فرماندار مهران بین سالهای ۹۱ تا ۹۲ و شهردار مهران بین سالهای ۹۸ تا ۱۴۰۰ نیز یکی دیگر از پلدختری هایی است که نامش در بین فرمانداران احتمالی زیویار در انتصابات بعدی فرمانداری ها قرار دارد .
علاوه بر نصیری پور ، یکی دیگر از نیروهای جوان بیرون دولت که او نیز همچون مرادی سرابی سابقه کار در سپاه را دارد نیز نامش بعنوان یکی از فرمانداران آتی دولت رئیسی در لرستان مطرح شده است که با احتساب احتمال انتصاب این دو شمار پلدختری ها فرماندار در دولت رئیسی به سه نفر خواهد رسید .
پیش از این نورالدین درمنان و نعمت اله دستیاری بعنوان دو نیروی پلدختری در فهرست فرمانداران دولت تدبیر و امید قرار داشتند که امروز نورالدین درمنان پس از یک دوره هشت ساله فرمانداری در شهرستان های چگنی بین سالهای ۹۲ تا ۹۴ پلدختر ۹۴ تا ۹۵ ، رومشکان ۹۵ تا ۹۸ و دلفان از ۹۹ تا ۱۴۰۰ جای خود را به یک پلدختری دیگر بنام اصغر قهرمانی داد .
نعمت اله دستیاری نیز یک دوره بین سالهای ۹۵ تا ۹۸ فرماندار پلدختر بوده و از پاییز ۹۸ تا کنون نیز بعنوان فرماندار رومشکان فعالیت کرده است که نام او نیز در فهرست تغییرات زیویار قرار دارد که احتمالا بزودی جای خود را به یک نیروی نزدیک به دولت فعلی خواهد داد .

  • نویسنده : عباس دارایی خبرنگار میرملاس خبر