دبیر سیاسی و عضو هیئت اجرایی خانه کارگر لرستان گفت: خانه کارگر این استان حمایت خود را از دکتر محمد ملکشاهی کاندیدای حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان اعلام کرد.

به گزارش میرملاس‌خبر، خانه کارگر استان لرستان حمایت خود را از دکتر محمد ملکشاهی کاندیدای حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان اعلام کرد.

حسن نجفوند دبیر سیاسی و عضو هیئت اجرایی خانه کارگر لرستان در این خصوص اظهار داشت: خانه کارگر استان لرستان به منظور دغدغه‌ای که نسبت به جامعه هدف خود دارد با تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان کمیته سیاسی و انتخابات با بیش از ۳۰ کاندیدای مختلف در شهرستان‌های استان گفت‌وگو و نقطه‌نظرهای آن‌ها را درمورد مسائل پیرامونی جامعه کارگری، قانون کار، تولید و اشتغال اخذ کرده است.

وی با بیان اینکه هیئت اجرایی خانه کارگر لرستان با ۲۲ عضو نخبه جامعه کارگری و کارفرمایی خود در چهارم اسفندماه جلسه‌ای را تشکیل داد، افزود: بعد از بررسی نظرات کاندیدای محترم نسبت به جامعه کارگری و برگزاری رای‌گیری، ضمن احترام به سایر نامزدهای انتخاباتی حمایت خود را از دکتر محمد ملکشاهی کاندیدای حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان اعلام کرد.

نجفوند دلیل حمایت خانه کارگر استان لرستان را از دکتر ملکشاهی نقطه نظرات وی در مورد مسایل جامعه کارگری دانست و عنوان کرد: طی بررسی سوابق ایشان و استعلام‌های انجام شده از تشکل‌های کارگری در سمت‌های سابق دکتر ملکشاهی، میزان دغدغه‌مندی وی نسبت به جامعه کارگری مورد توجه این تشکل قرار گرفت.

گفتنی است خانه کارگر یک تشکل صنفی است که در راستای صیانت از نیروی کار که شامل تولید، کارگر و کارفرما است به وجود آمده است و خانه کارگر استان لرستان دارای بیش از ۲۰ هزار عضو رسمی و دارای کارت هواداری است که از امکانات کارگری در سراسر کشور بهره‌مند می‌شوند.