فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: همه تلاش ما این است که هر چه سریع‌تر سپاه از حریم قلعه جابه‌جا شود.

به گزارش میرملاس‌خبر، سردار نعمت‌الله باقری شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید به اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند، اظهار داشت: امروز شیوه جنگ با ایران توسط دشمنان تغییر کرده و رسانه‌ها مسوولیت سنگین‌تری برعهده دارند.

وی با تاکید به اینکه ما رسانه‌ای به نام معاند و مخالف نداریم، افزود: آنچه وجود دارد اختلاف سلیقه است که نباید منجر به تخریب افراد و نظام شود، ما اصحاب رسانه را در یک خط می‌بینیم و آن هم دفاع از ارزش‌های اسلامی و ولایت است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان درخصوص آزادسازی حریم قلعه تاریخی «فلک‌الافلاک»، عنوان کرد: دغدغه سپاه جابه‌جایی این مجموعه است که در این راستا تفاهم جدیدی صورت‌گرفته است.

وی با تاکید به اینکه تلاش می‌کنیم آزادسازی حریم «فلک‌الافلاک» در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود، تصریح کرد: نزدیک به ۶۰ درصد کار پیش رفته است و همه تلاش ما این است که هر چه سریع‌تر سپاه از حریم قلعه جابه‌جا شود.

سردار باقری با اشاره به برگزاری انتخابات اسفندماه سال‌جاری، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند انتخابات یا برگزار نشود یا شاهد کاهش حضور مردم در این رویداد باشیم بنابراین هوشیاری مردم در برابر توطئه‌های دشمن بیش از پیش ضروری است.

وی با تاکید به اینکه دخالت در انتخابات به نفع یا علیه کسی خط قرمز ما است، تصریح کرد: چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به عنوان رویکرد اصلی از سوی مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات پیش رو مطرح شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه سخنانش با بیان اینکه تکمیل و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی اولویت مهم سپاه در استان است، گفت: ساخت ۳۰۰ منزل محرومان، توزیع جهیزیه به تعداد ۸۰۰ فقره، اجرا و تکمیل کانال‌های آبرسانی، توجه به حوزه ورزش، احداث راه روستایی، پرداخت ۳۰۰ میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی از اقدامات سپاه در استان بوده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های سپاه استان پیدا کردن بیماران صعب‌العلاج و درمان آن‌ها است که تاکنون در این راستا اقداماتی انجام داده است.