نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان در خصوص این شهرستان توسط معاون اول آیت الله رییسی ابلاغ شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، محمد خدابخشی از ابلاغ مصوبات سفر رییس جمهور در خصوص الیگودرز خبر داد و اظهار داشت: اختصاص مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۱۵ کیلومتر از خط دوم محور الیگودرز – داران توسط سازمان برنامه و بودجه تا خرداد ۱۴۰۲ و ۳۰ میلیارد تومان برای تامین قیر توسط وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ از مصوبات سفر رییس جمهور برای الیگودرز است.

وی افزود: اختصاص ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل هفت کیلومتر از محور الیگودرز – مسجد سلیمان تا خرداد ۱۴۰۲، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای تامین قیر توسط وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ و  مطالعه و برنامه ریزی احداث تونل۲ کیلومتری در گردنه گله بادوش توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از دیگر مصوبات ابلاغی است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای احداث پل پندکی در مجاورت مسیر جاده الیگودرز – مسجد سلیمان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و تسریع در بررسی مجوز ماده ۲۳ احداث جاده سپیددشت، مرگسر، چال امامزاده داود و شول آباد توسط این سازمان نیز از دیگر مصوبات سفر رییس جمهور است.

وی با بیان اینکه تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان الیگودرز توسط وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است عنوان کرد: اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل تقاطع غیرهمسطح شول آباد نیز ابلاغ شده است.