مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد گفت: ۲ بازیکن و کمک مربی جدید با عقد قراردادهای جداگانه برای حضور در رقابت‌های فصل آینده فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به تیم خیبر خرم‌آباد پیوستند.

به گزارش میرملاس‌خبر به نقل از ایرنا، سیامک کوهگرد زاده روز سه‌شنبه اظهار کرد: سعید کریمی ۲۳ ساله، فصل گذشته را در نفت و گاز گچساران گذرانده و توانسته است ۱۱ گل برای این تیم به ثمر برساند و نقش کلیدی در صعود تیمش به لیگ یک داشته باشد.

وی افزود: کریمی علاوه بر نفت و گاز گچساران، سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس تهران، هوادار تهران، شاهین بوشهر و مس رفسنجان را نیز در کارنامه دارد.

وی گفت: کریمی همچنین سابقه عضویت در تیم ملی نوجوانان ایران را نیز دارد و در جام جهانی نوجوانان در سال ۲۰۱۷ – برای تیم ایران در دیدار با تیم‌های اسپانیا و گینه ۲ گل به ثمر رسانده است.

کوهگرد زاده با اشاره به جذب کمک مربی خیبر ادامه داد: آرتا منهاجی ۵۱ ساله فصل گذشته را به عنوان مربی در مس کرمان گذرانده وی همچنین به عنوان مربی در تیم‌های فولاد خوزستان، راه‌آهن تهران، استقلال اهواز، بادران تهران و خونه به خونه بابل فعالیت کرده است.

وی بیان کرد: همچنین حسین شهابی، وینگر بومی و جوان خیبر خرم‌آباد قراردادش را برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

پیش از این رضا مهاجری، با قراردادی یک ساله، به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد، مهاجری سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های سیاه‌جامگان و پدیده مشهد، ماشین‌سازی تبریز، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان را در کارنامه خود دارد.

هاجری همچنین توانسته است که در سال ۱۳۹۴ به عنوان سرمربی همراه با تیم سیاه‌جامگان به لیگ برتر صعود کند.