رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تجهيزات درماني این استان رشد تصاعدي بی‌سابقه‌ای دارد.

به گزارش میرملاس‌‌خبر، محمدرضا نیکبخت در آئين افتتاح پروژه‌هاي درماني شهرستان سلسله با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامي ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي در اوج قدرت و اعتبار جهاني است، اظهار داشت: با همه مشكلاتي كه استكبار جهاني با توطئه‌ها و تحريم‌ها پيش‌روي انقلاب اسلامي گذاشته اما همچنان ملت مسلمان ايران با اقتدار در برابر ايادي آن‌ها ايستاده و آن‌ها را متحمل شكست حداكثري كرده است .

وی افزود: رژيم جعلي، رژيم منحوس اشغالگر قدس در برابر ملت مسلمان ايران و انقلاب اسلامي به بن‌بست كامل رسيده و ايستادگي ما مشت محكمي بر دهان ياوه‌گويان كاخ سفيد و رژيم اشغالگر قدس بوده است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود در زمينه مبارزه با ويروس منحوس كرونا، خاطرنشان کرد: كادر درماني دانشگاه علوم پزشكي استان در كنار مردم بوده‌ و با از جان گذشتگي و ايثار براي تامين سلامت مردم تا مرز شهادت پيش رفته‌اند .

وی با تاکید به اینکه دكتر يحيي ابراهيمي نماينده مردم سلسله و دلفان در مجلس شوراي اسلامي  با اعتباري ارزشمندي كه در جايگاه خانه ملت و كمسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي دارد تلاش‌هايي ماندگار براي مردم حوزه انتخابیه خود و همه استان انجام داده است، تصریح کرد: این خدمات ارزشمند و همكاري‌هاي ايشان با دانشگاه علوم پزشكي لرستان در مبارزه با كوويد ۱۹ از حافظه مردم پاك نخواهد شد .

وی ادامه داد: دكتر ابراهيمي موثر، مفيد و كارا در ميدان تعامل با دانشگاه علوم پزشكي لرستان در خدمت به مردم خوش درخشيده است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان سلسله نیز تمام وقت در اختيار شبكه است و تلاش‌هاي مجدانه وی را از نزديك زير نظر داريم .

وی با بیان اینکه نقش موثر و ثمر بخش هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان بصورت فعال و مستمر در همه جوانب مشهود است، عنوان کرد: پرداخت مطالبات كاركنان و پرسنل دانشگاه علوم پزشكي لرستان به هيچ وجه قابل مقايسه با قبل نيست.

وی اضافه کرد: مقام عالي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي جمهوري اسلامي ايران نسبت به مطالبات مردم لرستان در حوزه سلامت كاملا آگاه است و همواره به فكر رفع مشكلات مردم لرستان در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه با تعامل سازنده‌اي كه با وزرات بهداشت و درمان داريم افق‌هاي خوبي را براي آينده بهداشت و درمان استان لرستان متصور هستيم، اظهار داشت: در هيچ برهه‌اي از تاريخ بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان، سطح تجهيزات درماني در استان اين‌گونه رشد تصاعدي نداشته كه اين همه مرهون تلاش و پيگيري‌هاي موجود است.