نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: زنده نگه داشتن روز قدس رژیم صهیونیستی را به یک بحران بزرگ مواجه ساخته است.

به گزارش مرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با تاکید به اینکه جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های فلسطینیان حمایت کرده است، اظهار داشت: روز قدس در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و زبونی شیطان بزرگ و رژیم غاصب اسراییل نقش موثری داشته است.

وی با بیان اینکه روزی آمریکا با یک اشاره کشورهای مختلف را تسلیم خود می‌کرد اما امروز از محور مقاومت در عراق و سوریه و لبنان و یمن سیلی می‌خورد، افزود: طی یک قرن اخیر آمریکا و اسراییل سیاهه زشتی از چپاول‌گری و زورگویی از خود نشان داده و اکنون بدنبال چپاول مخازن و معادن زمینی و زیرزمینی کشورهای اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: آمریکا و اسراییل چندین دهه تلاش کردند آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی که فلسطین یک مصداق از آن است را نابود کنند، اما روز قدس تیری به قلب توطئه‌های آنان زد.

وی تاکید کرد: زنده نگه داشتن روز قدس رژیم صهیونیستی را به یک بحران بزرگ مواجه ساخته و اولین پیام روز قدس این است که مسلمانان زیر بار ظلم نمی‌روند و امروز محور مقاومت می تواند به هر نقطه ای از سرزمین های اشغالی که اراده کند، ضربه می‌زند.