فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مروز اسرائیل سرزمین ناآرامی‌هاست و سرزمین کابو‌س‌های سخت است.

به گزارش میرملاس‌خبر، سردار حسین سلامی صبح امروز در کنگره ملی شش هزار و ۵۵۵ شهید لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاه مقدس، مدافعان حرم به ویژه شهدای استان لرستان اظهار داشت: امام خامنه‌ا ‌ی کامل‌ترین توصیف را از شخیصت مردمان این استان را داشت؛ واقعیت هم همین است، مردمان این استان مردمانی غیو‌ر، قدر‌تمند و تجسم غیرت ابوالفضلی، وفاداری، فداکاری، و جوانمردی هستند، اینها یک حقیقت دائمی است و همگان به آن اذعان دارند.

وی افزود: فرزندان این استان با دستانی بلند دشمنان را در هم شکستند، ۶ هزار شهید حجت واضحی بر بیعت، وفاداری، فداکاری، غیرت، شجاعت و ایثار این مردم است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید به اینکه شهدا معامله بزرگی با خداوند کردند به آرزوی خود رسیدند، تصریح کرد: خانواده شهدا نیز جان جان خود را فدا کردند اما چقدر اخلاص میخواهد که زیباترین گوهر وجود خویش را برای عظمت اسلام فدا کند. عطمت و صبر خانواده شهدا در ین مسیر شهادت بسیار بزرگتر از شهادت فرزندانشان است.

وی ادامه داد: ابعاد عظیم جوانان رشیدمان در دفاع مقدس و در مقابل قدرت استکباری فراموش نخواهد شد و تاریخ دیگر به خود نخواهد دید این نوع ایثارگری‌ها را، دشمنان اسلام نمی‌توانند درخشش نور خداوند را ببینند؛ ۴۵ سال گذشته تاریخ ایران نشانگر این موضوع است. دشمنان امروز به دنبال این هستند تا مردم از دین خود دست بردارند.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا در ۴ دهه گذشته خنجره‌های‌ زهرآگین را در قلب امت اسلام فرو برده‌اند، گفت: وجود قوم صهونیست در قلب امت اسلام چه معنایی دارد، آنها به دنبال ناامن کردن مناطق اسلامی هستند و تا زمانی که آنها باشند جز شرارت و ناامنی نخواهیم دید. در جای دیگری تفکیر را پرورش دادند تا جهان اسلام را ‌بحرانی کنند.

وی مطرح کرد: ابتدا سراغ ما آمدند اما با شکست سنگین و مفتضحانه بدرقه شدند؛ اما جنگ تمام نشد و در همه صحنه ها با آنها جنگیدیدم و در تمام صحنه ها فرار کردند و به خوبی شکست خوردن را آموخته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید به اینکه عرصه را بر دشمنان ‌تنگ کرده‌ایم، تصریح کرد: چرا امروز اینها غوغا‌ می‌کنند؛ ‌اسرائیلی‌ها آرام می‌خوابیدند، چون تصور می‌‌کردند دسیتگاه اطلاعاتی و ارتش مجهز از آنها با پیشرفته ترین سلاح ها از آنها مراقبت می‌کند؛ اما طوفان الاقصی همه چیز را فرو ریخت و بیش از مساحت غزه را از اسرائیلی‌ها  پس گرفتند.

وی اظهار داشت: فقط یک عملیات بیت‌المقدس ما کافی است تا اسرائیل را بشکند. امروز اسرائیل سرزمین ناآرامی‌هاست و سرزمین کابو‌س‌های سخت است. هر روز یک مقام اروپایی به آنجا می رود تا به آنها تنفس مصنوعی بدهد و فکر می‌کنند آن شکست سنگین را جبران کنند.

وی با بیان اینکه در تمام عملیات‌های زمینی تاکنون اسرائیلی‌ها شکست خورده‌اند، افزود: آنها توانانی جنگ با حماس را ندارند. زمین نقطه قوت حماس است و اگر زمینی جنگ کنند بلیعده خواهند شد و غزه مدفن آنها خواهد شد، آمریکا، انگلیس، آلما‌ن و دیگر حامیان اسرائیل دست به دست هم داده اند تا کودکان فلسطینی را نابود کنند، اما بدانید غزه استوار می‌ماند و دشمنان به مانند دیگر جنگ ها روسیاه و شکست خورده منطقه را ترک خواهند کرد.