مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی لرستان گفت: سوخت مورد نیاز ۴۱۴ سورتی پرواز با حجمی بالغ بر ۸۰۸ هزار لیتر سال گذشته در استان تامین شد.

به گزارش میرملاس‌خبر به نقل از ایرنا، سید شمس الدین حسینی در سخنانی اظهار کرد: سوخت مورد نیاز پروازهای فرودگاه شهدای خرم آباد و بالگردهای استان از طریق شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی تامین می شود که میزان مصرف و سوخت رسانی به هواپیماهای مسافربری، بالگردهای فراجا و اورژانس هوایی، نسبت به سال ماقبل پنج درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین پارسال ۲۷ میلیون لیتر نفت سفید بین روستاییان و ۷۱۲ میلیون لیتر نفت گاز در بخش های حمل و نقل، کشاورزی و صنایع لرستان، ۶۶۲ میلیون لیتر بنزین و ۱۹ میلیون متر مربع گاز مایع برای مصرف جامعه هدف در استان توزیع شد.

مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی لرستان تصریح کرد: پارسال ۱۳۳ میلیون لیتر سوخت دوم باوجود سختی های تامین و حمل و نقل، به نیروگاه های استان تحویل داده شد و به سایر نیروگاه های کشور هم کمک شده است.

حسینی افزود: ۵۰ جایگاه سی ان جی( گاز مایع) در استان وجود دارد و سه جایگاه جدید نیز در دست احداث است همچنین سال جاری چهار جایگاه عرضه سوخت مایع در استان ایجاد شد و تعداد جایگاه ها به ۱۰۰ باب افزایش یافت.