نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان جهت احداث مجمتع‌های صنایع وابسته به پتروشیمی و صنایع کوچک‌ دارای ظرفیت‌های خوبی است.

به گزارش میرملاس‌خبر، حمیدرضا کاظمی شامگاه دوشنبه در دیدار با محمد ملکشاهی مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران در سخنانی به ظرفیت‌های شهرستان پلدختر جهت احداث مجمتع‌های صنایع وابسته به پتروشیمی و صنایع کوچک‌ اشاره کرد و اظهار داشت: از وزیر نفت مجوز ۱۰ هزار بشکه نفت از منطقه تنک‌ فنی جهت ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان اخذ شده است.

وی افزود: به دلیل نزدیک بودن شهرستان پلدختر به شرکت‌های پتروشیمی‌ استان خوزستان دارای شرایط مساعدی برای تأمین خوراک این شرکت‌ها و ایجاد صنایع زیرمجموعه پتروشیمی و هچنین صادرات به کشور عراق است.

محمد ملکشاهی مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران نیز در ادامه در این دیدار پلدختر را مستعد ایجاد صنایع پتروشیمی دانست و تاکید کرد: در اولین فرصت بررسي‌های لازم جهت ارائه طرح‌های توجهی جهت جذب سرمایه‌گذاران حوزه نفت در شهرستان پلدختر انجام می‌شود و به دلیل محروم بودن این منطقه و ایجاد اشتغال زودبازده رایزنی‌های لازم به عمل می‌آید.