تیم فوتسال بانوان پرسپولیس پلدختر برابر شهرداری لنگرود به تساوی رضایت داد . به گزارش میرملاس نو در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور تیم فوتسال بانوان پرسپولیس پلدختر در دیدار آخر خود برابر میزبان بازی ها شهرداری لنگرود به تساوی پرگل ۵ بر ۵ دست پیدا کرد. این تیم که […]

 

تیم فوتسال بانوان پرسپولیس پلدختر برابر شهرداری لنگرود به تساوی رضایت داد . به گزارش میرملاس نو در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور تیم فوتسال بانوان پرسپولیس پلدختر در دیدار آخر خود برابر میزبان بازی ها شهرداری لنگرود به تساوی پرگل ۵ بر ۵ دست پیدا کرد.
این تیم که در دو دیدار قبلی خود برابر تیم کویر زاهدان به برتری ۶ بر ۲ و همچنین برابر ارم شیراز به برتری ۴ بر ۲ رسیده بود هم امتیاز با شهرداری لنگرود اما با تفاضل گل کمتر در رتبه دوم گروه دوم این رقابت ها در مرحله دوم قرار گرفت .
با ثبت این نتیجه و قرار گرفتن تیم بانوان پرسپولیس پلدختر علیرغم شایستگی در رده دوم گفته می شود شهرداری لنگرود بعنوان سرگروه به رقابت های لیگ یک در فصل آینده صعود کرده است این در حالی است که با توجه به اینکه بازی ها در شکل لیگ در رده دسته دوم برگزار می شود از هر گروه به شکل سال گذشته دو تیم به مرحله بعدی صعود و در نهایت در رقابت بین تیم های برتر چهار تیم به لیگ دسته اول صعود کند اما به دلیل آنچه کمیته فوتسال بانوان سازمان لیگ عنوان می کند به دلیل عدم وقت برای برگزاری بازی ها در مراحل بعدی مقرر شده است از گروههای چهار گانه یک تیم به لیگ یک صعود کند که البته این موضوع به شکل صورت جلسه و مکتوب به اطلاع مدیران و مر بیان حاضر در لیگ دسته دوم نرسیده است .
اعتراض تیم های دوم گروهها به تصمیم سازمان لیگ فوتسال در کنار هزینه های سنگین تیم ها در کنار مسافت طی شده برای برگزاری بازی ها در گروههای مختلف به شکل مجتمع ایجاب می کند کمیته فوتسال سازمان لیگ با تجدید نظر در تصمیم شخصی خانم نصیری رئیس فوتسال بانوان امکان حضور تیم های دوم گروهها و برگزاری بازی ها به شکل دو گروهی در یک شهر کرده و نهایتا از هر گروه دو تیم به لیگ یک در فصل آینده صعود کند