شهردار خرم‌آباد گفت: تا زمانی که سه تقاطع غیرهمسطح در شهر خرم‌آباد شروع بکار نکند خودم را شهردار موفقی نمی‌دانم زیرا با احداث این تقاطع‌ها مشکل و معضل ترافیک شهر برطرف می‌شود.

سعید فتوحی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار میرملاس‌خبر، با اشاره به آغاز ۳۰ پروژه فعال در سطح شهر خرم‌آباد طی یک سال گذشته، اظهار داشت: تمام پروژه‌های شهرداری خرم‌آباد در دوره شورای ششم از محل درآمدهای شهرداری انجام می‌شود که این امر موجب تحمیل فشار مالی و روند کند پروژه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه اولین کار بنده تحقق انظباط مالی در شهرداری بوده است، افزود: در گذشته مسائل مالی به صورت جزیره‌ای بود و تمام سازمان‌ها دارای حسابداری مستقل بودند و هیچ‌گونه نظارتی بر روی بحث‌های مالی وجود نداشت به همین دلیل می‌طلبید انظباط مالی در شهرداری تحقق یابد.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ حقوق همه پرسنل رسمی، شرکتی، حجمی و پیمانکاری بروز است، عنوان کرد: اگر طلبی از پرسنل باقی مانده مربوط به سال‌های گذشته است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی مطالبات پیمانکاران نیز در حوزه تنظیف و فضای سبز پرداخت شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای جاویدالاثر توسط شهرداری خرم‌آباد، خاطرنشان کرد: واگذاری ساماندهی سد معبر به بخش خصوصی در شهر خرم آباد یکی از پروژه‌های مهم شهرداری است که مناقصه آن انجام و برنده نیز مشخص شده است و از ۱۵ شهریورماه این امر از سوی بخش خصوصی در شهر خرم‌آباد انجام می‌شود.

فتوحی با بیان اینکه تا زمانی که سه تقاطع غیرهمسطح در شهر خرم‌آباد شروع بکار نکند خودم را شهردار موفقی نمی‌دانم، گفت: در صورت احداث این تقاطع‌ها مشکل و معضل ترافیک شهر برطرف می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح شهربازی کیو، عنوان کرد: با توجه به رایزنی‌های انجام شده فاز اول شهربازی «کیو» به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: پارک مشاهیر دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، وجود این پارک در شهر خرم‌آباد خالی بود زیرا لازم است بزرگان شهرمان را به همه مردم و مهمان‌ها معرفی کنیم.

وی با تاکید به ضرورت دفع آب‌های سطحی محله «میدان تیر»، تصریح کرد: برای این پروژه چهار میلیارد تومان برآورد شد که تاکنون دو میلیارد تومان هزینه و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعتبار دفع آب‌های سطحی محله میدان تیر از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین شده است.

 

خبرنگار: سوسن ولی‌پور اصلانی