مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در آیین رونمایی از سردیس شهید محمود صارمی از عملکرد رسانه های استان در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری میرملاس خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمدحسین فتایی در این مراسم که صبح دوشنبه ۲۰ مرداد ماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، هیات مدیره خانه مطبوعات استان، برادر شهید صارمی و برخی از مسئولین و اصحاب رسانه استان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع) گفت: خبرنگاران استان باید منش و آرمان‌های شهیدانی همچون صارمی و حیدریان را الگو و سرمشق خود قرار داده و ضمن حرکت در مسیر حقیقت و صداقت، منعکس کننده مطالبات عمومی باشند.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه استان در طی چند ماهه گذشته و از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا، به خوبی در زمینه آگاهی‌بخشی در خصوص چگونگی پیشگیری و مقابله با این بیماری و همچنین اطلاع‌رسانی مصوبات ستاد استانی و ملی ایفای نقش کرده‌اند که باید مورد تقدیر قرار گیرد.

فتایی افزود: وحدت و همدلی رمز موفقیت و تعالی مطبوعات و رسانه‌های استان است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه‌ی همه‌جانبه استان باشد.

انتهای پیام

  • نویسنده : کرم ملک‌آسا