رئیس مرکز فنی و حرفه ای پلدختر گفت : مرکز فنی و حرفه ای با ۸ کارگاه شامل ۳ کارگاه فعال و ۵ کارگاه غیر فعال در حال فعالیت است . قیصر دانشگر در نشست سه شنبه های خبری پلدختر با بیان این مطلب افزود: کارگاههای فناوری اطلاعات ، خیاطی و برق سه کارگاه […]

 

رئیس مرکز فنی و حرفه ای پلدختر گفت : مرکز فنی و حرفه ای با ۸ کارگاه شامل ۳ کارگاه فعال و ۵ کارگاه غیر فعال در حال فعالیت است .
قیصر دانشگر در نشست سه شنبه های خبری پلدختر با بیان این مطلب افزود: کارگاههای فناوری اطلاعات ، خیاطی و برق سه کارگاه فعال مرکز فنی و حرفه ای شهرستان پلدختر هستند .
وی با اشاره به آموزش های ارائه شده از سوی این مرکز اظهار کرد: در بخش دولتی به تعداد ۶۴۲ نفر دوره شامل ۱۳۵۹۷۴ نفر ساعت و در بخش دولتی ۷۰۲ نفر دوره شامل ۱۴۶هزار ساعت آموزش فنی و حرفه ای ارائه شده است .
رئیس مرکز فنی و حرفه ای پلدختر گفت : تعداد آموزشگاههای آزاد شهرستان پلدختر ۳۱ آموزشگاه هستند که از این تعداد ۲۴ آموزشگاه فعال و ۷ آموزشگاه نیز غیر فعال هستند و همچنین ۷ آموزشگاه دیگر نیز در دست اقدام است .
وی گفت : با دستور مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان و پیگیری های فرماندار پلدختر شرکت تولیدی آی هان که یکی از برندهای تولیدی استان لرستان و شهرستان پلدختر است در مرکز فنی و حرفه ای پلدختر اسکان یافته و این کارگاه تولیدی و مهارتی با ۴۵ نفر اشتغال زایی دارد که هر ۴۵ نفر از مرکز فنی و حرفه ای پلدختر آموزش خیاطی دیده اند.
وی از راه اندازی سایت آزمون معمولان خبر داد و گفت : با اهتمام ویژه مدیرکل فنی و حرفه ای استان لرستان تجهیزات مورد نیاز این سایت خریداری و با هدف جلوگیری از سفر کارآموزان معمولانی به پلدختر از بعد مسافت و هزینه مالی این سایت توسط مرکز فنی و حرفه ای پلدختر راه اندازی شده است .
دانشگر اظهار کرد: برگزاری ۵ دوره آزمون هماهنگ ، صنف ساختمان و تفاهم نامه ، برگزاری بیش از ۴۰ آزمون برخط ، برگزاری بیش از ۲هزار نفر آزمون عملی ، آموزش در نیروی مقاومت بسیج برای سربازان وظیفه به تعداد ۴۳ نفر و سربازان نیروی انتظامی به تعداد ۲۸ نفر ، آموزش به نهضت سواد آموزی به تعداد ۱۳ نفر ،دانشجویان ۱۰۰ نفر ، افراد تحت پوشش بهزیستی ۶۸ نفر ، خانواده های پاسدار ۲۱ نفر و کار در محیط واقعی ۲۸ نفر از دیگر فعالیت های آموزشی مرکز فنی و حرفه ای پلدختر بوده است .