رئیس پلیس آگاهی لرستان از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل فراری و همدستان وی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، سرهنگ عبدالرضا رخشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل در بیست چهارم بهمن ۱۴۰۰ در شهرستان خرم آباد و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در سرلوحه کاری کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی میدانی و تحقیقات به عمل آمده و استفاده از همه امکانات پلیسی و اطلاعاتی در نهایت قاتل و همدستانش را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی و اطلاعاتی متهمان را در مخفیگاهشان در شهرستان خرم آباد دستگیر و به مقر منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات و ساعت‌ها بازجویی فنی، متهم در نهایت لب به اعتراف گشود و اذعان کرد که به دلیل اختلافات قبلی ناشی از فروش مواد مخدر که با مقتول داشته است به محض خروج از منزل با اسلحه کلت کمری به سمت وی تیراندازی کرده و مقتول مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فوت کرد.

سرهنگ رخشان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و ۷ فشنگ از متهم گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.