امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با تأکید بر لزوم پیگیری برای تحقق شعار سال گفت: ظیفه مسئولان این است که در این زمینه برنامه‌ریزی کنند و زمینه حضور گسترده مردم را در مسائل اقتصادی فراهم کنند.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با تأکید بر لزوم پیگیری برای تحقق شعار سال، اظهار داشت: این نباید در حد شعار بماند، مقام معظم رهبری چندین سال است که مسائل اقتصادی را در نام‌گذاری سال محور قرار داده است.

وی افزود: در این راستا وظیفه مسئولان این است که در این زمینه برنامه‌ریزی کنند و زمینه حضور گسترده مردم را در مسائل اقتصادی فراهم کنند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه اینکه مسئولان موانع را بردارند و به‌صورت کارشناسی برنامه‌ریزی کنند، تصریح کرد: در این صورت بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی کشور برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم اولویت‌بندی در مسائل اقتصادی از سوی مسئولان، گفت: تسهیل در تخصیص منابع بانکی و صدور مجوزها باید موردتوجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح جامعه به‌خصوص در مسئله پوشش و حجاب، افزود: دشمن می‌خواهد این سنگر را بشکند و به این هم اکتفا نخواهد کرد، رعایت حجاب دستور دین است، آنهایی هم که پایبند به دین نیستند، باید بدانند که این قانون در کشور است و باید قانون را رعایت کرد در غیر این صورت شاهد هرج‌ومرج در جامعه خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه نظم جامعه به رعایت قانون است، ادامه داد: عموم جامعه هم باید اقدام به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کنند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: در این راستا نیاز به جدیت هست، هم در ادارات و هم در سطح جامعه.