رئیس پلیس راهور لرستان محدودیت‌های ترافیکی پنج‌شنبه آخر سال در مرکز این استان را اعلام کرد.

به گزارش میرملاس‌خبر، سرهنگ کریم فاخری رئیس پلیس راهور لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آرامستان‌های استان از لحاظ ترافیکی زیر ساخت‌های مناسب و ظرفیت حضور حجم بالای خودروهای ورودی را ندارد و همواره دراین‌خصوص مشکلاتی را برای مراجعان به وجود می‌آورد که نیاز به مدیریت تردد و کنترل ورود و خروج خودروها است.

وی افزود: آرامستان‌های استان معمولاً در حاشیه شهرها و یا در کنار محورهای مواصلاتی استان قرار گرفته‌اند که تجمع و ایجاد راه‌بندان از سوی خودروها به این اماکن موجب کاهش ضریب ایمنی تردد و ایجاد حوادث ناگوار رانندگی می‌شود.

رئیس پلیس راهور لرستان، ادامه داد: مردم لرستان بر اساس یک سنت حسنه در آخرین پنج‌شنبه هرسال به زیارت شهدا و اهل قبور می‌روند، در این راستا امسال از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ محدودیت‌های ترافیکی در معبرهای منتهی به گلزار شهدا و قبرستان «خضر» در شهرستان خرم‌آباد به شرح ذیل توسط پلیس راهور فرماندهی انتظامی لرستان به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

مسیر رفت:

خیابان ساحلی غربی از مسیر پل حاجی تا میدان بهشت به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

مسیر برگشت:

میدان بهشت پل خیرآباد، ساحلی شرقی تا پل صفوی به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

ورود و خروج داخل قبرستان صالحین و گلزار شهدا از طریق درب‌های ورودی و خروجی به‌صورت یک‌طرفه یعنی ورود از درب ورودی گلزار شهدا و خروج از طریق درب خروجی قبرستان صالحین انجام می‌شود.