استاندار لرستان گفت: هرگاه مدیری برای حل یک مشکل به مردم قول می‌دهد باید به وعده خود در زمان تعیین‌شده عمل کند.

به گزارش میرملاس‌خبر، سید موسی خادمی عصر امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی شهرستان پلدختر با بیان اینکه در زمان وقوع حوادث طبیعی مانند سیل و … نمایندگان مجلس به دلیل فشار مردم تبدیل به منتقدان دولت و دستگاه‌های اجرایی می‌شوند، اظهار داشت: اما نماینده مردم پلدختر و معمولان در سیل اخیر علی‌رغم فشارهای فراوان مردم همواره در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی بوده است.

وی با تاکید به اینکه مدیران به وعده‌های خود عمل کنند، عنوان کرد: هرگاه مدیری برای حل یک مشکل به مردم قول می‌دهد باید به قول خود در زمان تعیین‌شده عمل کند.

استاندار لرستان اعلام کرد: سیل‌زدگان ملاوی پلدختر جهت تحویل زمین مسکونی خود از هفته آینده به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی بر لزوم آماده‌سازی سایت مسکن معمولان تاکید و تصریح کرد: این سایت دارای ایراداتی است که دستگاه‌های متولی باید برای رفع این نواقص اقدام کنند.

خادمی با بیان اینکه دهیاری‌ها و اعضای شورای اسلامی روستاها باید از سکونت افرادی که دولت برای آن‌ها واحد مسکونی جایگزینی ساخته در حاشیه رودخانه جلوگیری کنند، عنوان کرد: در صورت مشاهده تخلف فرد خاطی به نیروی انتظامی و مراجع قضایی معرفی شود.

براساس این گزارش در این جلسه مشکلات شهرستان پلدختر مانند تامین اعتبار ساخت پل ایراهیم‌آباد مطرح و برای حل آن‌ها راه‌حل‌هایی نیز ارائه شد.