مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با تاکید به اینکه اقدامات انجام شده منجربه صرفه‌جویی ۱۰ هزار مگاواتی مصرف برق به صورت روزانه شده است، گفت: امسال ۵ هزار نیروگاه جدید به ظرفیت نیروگاه‌های استان اضافه شد.

مهران امیری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار میرملاس‌خبر با بیان اينکه خوشبختانه امسال خاموشی ناشی از کمبود برق در سطح استان نداشتیم، اظهار داشت: سال گذشته ما بر کنترل تراز تولید و مصرف کار می‌کردیم ولی امسال مدیریت مصرف صورت گرفت و برای برق‌های منطقه‌ای و شرکت‌های توزیع سهمیه تعیین شد.

وی افزود: برای شرکت توزیع برق لرستان ۶۷ مگاوات تعیین شد و با کمک و همکاری بخش کشاورزی و صنعت توانستیم مدیریت مصرف را انجام دادیم.

مديرعامل شركت توزیع برق لرستان ادامه داد: به صنایع بزرگ نیز برنامه تعطیلات داده شد و میزان مجاز مصرف برق برای آن‌ها اعلام شد و از ساعت ۱۱ شب تا ۸ صبح مجاز به مصرف میزان دلخواه برق بوده به همین دلیلی خللی در تولید ایجاد نشد.

وی با تاکید به اینکه اقدامات انجام شده منجربه صرفه‌جویی ۱۰ هزار مگاواتی مصرف برق به صورت روزانه شده است، تصریح کرد: امسال ۵ هزار نیروگاه جدید به ظرفیت نیروگاه‌های استان اضافه شد.

امیری با بیان اینکه نیروگاه‌های حرارتی نیز طی عملیات سریع و ویژه به موقع تعمیر و وارد مدار شدند، گفت: خبرنگاران کمک شایانی به بحث صرفه‌جویی مصرف برق در استان داشته‌اند و از همه مردم بابت خاموشی‌های ناشی از خرابی‌های شبکه و اتصالات عذرخواهی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: بعضی از شبکه‌ها نسبت به تجهیزات حفاظتی و مانوری ضعیف هستند و باید تقویت شوند که تحقق این امر نیازمند اعتبارات است.

 

خبرنگار: سوسن ولی‌پور اصلانی