مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: جستجو برای فرد مفقود شده د آزادراه خرم‌‌آباد - پل زال ادامه دارد

به گزارش میرملاس‌خبر، مهدی پازوکی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار داشت: متعاقب بارندگی‌های شدید شبانه‌روز گذشته، آبشستگی و ریزش کوه در قسمتی از آزادراه خرم‌‌آباد – پل زال در محدوده تونل چارتا منجر به تخریب بخشی از آزادراه سراسری شد.

وی افزود: عوامل اجرایی آزادراه برای بازگشایی مسیر و امدادرسانی به در راه‌ماندگان به منطقه مورد نظر اعزام شدند که متاسفانه فردی از کارکنان آزادراه در حین انجام وظیفه دچار حادثه شده و بر اثر سیلاب با خودروی وانت نیسان به داخل رودخانه زال سقوط کرده و مفقود شده است.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان با تاکید به اینکه جستجو برای فرد مفقودشده ادامه دارد، گفت: به محض وقوع حادثه ضمن حضور در محل حادثه هماهنگی‌های لازم برای تسریع در بازگشایی مسیر انجام و عملیات جستجو برای پیدانمودن شخص مفقود شده را آغاز شد.

وی تاکید کرد: با روشن شدن هوا تیم جستجوی تخصصی با استفاده از پهباد به تیم‌های عملیاتی ملحق و روند جستجو بطور ویژه در حال انجام است و پیگیری‌های لازم با مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان برای جستجو در محدوده استان مذکور صورت پذیرفته و مکاتبات لازم برای اعزام بالگرد به منطقه برای تسریع در عملیات تفحص انجام که به محض مساعد شدن شرایط جوی پرواز بالگرد برای جستجو و هلی‌بُرد نیرو در منطقه انجام می‌پذیرد.

خبرنگار سوسن ولی‌پور اصلانی