نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی روشنگری را تنها راه درمان مشکلات دانست و گفت: مردم حق دارند از اموال مسئولان باخبر شوند و تا زمانی که مسئولان، مردم را نامحرم بدانند امیدی به اصلاح نیست.

به گزارش میرملاس‌خبر، مهرداد ویسکرمی در مراسم افتتاحیه تعدادی از پروژه‌های هفته دولت با تاکید به اینکه ییشتر طلب‌های شهرداری‌ها از دولت و سرمایه‌داران است، اظهار داشت: شهرداری‌ها باید تدابیر ویژه‌ای جهت وصول مطالبات بیاندیشند که در صورت وصول این طلب‌ها، بسیاری از مشکلات شهرداری‌ها حل می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها در رابطه با وصول درآمد خود در دوره کرونا شفاف‌سازی کنند، افزود: برای کوتاه شدن دست رانت‌خوارها باید خدمات شهرداری‌ها الکترونیکی شوند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با بیان اینکه شهرداری خرم‌آباد جهت رشد شهر به مناطق حاشیه‌نشین توجه ویژه داشته باشد، خاطرنشان کرد: ما تاوان بی‌تدبیری گذشتگان خود را می‌دهیم،

وی با انتقاد به وضعیت رودخانه خرم‌آباد، گفت: ساختن دیواره ساحلی و برداشتن کف رودخانه که اینقدر به طول انجامید یعنی برگشتن به نقطه صفر و پیشرفت محسوب نمی‌شود.

ویسکرمی به مشکل آب برخی از روستاها و مناطق شهری خرم‌آباد اشاره و افزود: علی‌رغم تلاش‌های مسئولان آب استان متاسفانه هنوز برخی از روستاها و مناطق شهری دارای مشکل آب هستند و برای نجات آب شرب پایدار شهر خرم‌آباد باید سدهای مربوطه تمکیل شوند.

وی روشنگری را تنها راه درمان مشکلات دانست و عنوان کرد: مردم حق دارند از ثروت و اموال اعضای شورای شهر، نمایندگان و مسئولان باخبر شوند و تا زمانی که مسئولان، مردم را نامحرم بدانند امیدی به اصلاح نیست.