مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان گفت: تاکنون مناظره کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه سلسله و دلفان، الیگودرز، دورود و ازنا و کوهدشت ضبط شده است.

به گزارش میرملاس‌خبر، علیرضا شیروی مدیرکل صداوسیمای لرستان در جمع خبرنگاران از ضبط مناظره کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه سلسله و دلفان، الیگودرز، دورود و ازنا و کوهدشت خبر داد و اظهار داشت: در خرم‌آباد هم باتوجه‌به استقبال زیاد و تعداد بالای ۲۰ نفر نامزدهای انتخاباتی به دو گروه تقسیم شده که براساس قرعه‌کشی انجام و ضبط شده است.

وی افزود: در ایام هفت روز مجاز تبلیغات انتخابات در هر روز مناظره یک حوزه انتخابیه از شبکه لرستان پخش خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای لرستان با بیان اینکه امروز شش نامزد از حوزه‌های انتخابیه کوهدشت و رومشکان برنامه‌ها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم ضبط کردند، عنوان کرد: مناظره‌ها به دنبال ابتکار رسانه ملی در راه‌اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و فرصت تبلیغاتی برابر بین نامزدهای این دوره از انتخابات شکل گرفت.

شیروی با اشاره به اینکه مناظره‌ها در سه بخش اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ضبط می‌شود، گفت: هرکدام از نامزدها با حضور ناظران در سه مرحله پنج‌دقیقه‌ای دقیقه‌ای به سوالات مطرح شده پاسخ می‌دهند.

وی گفت: در لرستان هفت کانال تلویزیونی برای هفت حوزه انتخابیه راه‌اندازی شده است.

مدیرکل صداوسیمای لرستان افزود: مناظره‌ها از سوم اسفند تا نهم اسفند زمان قانونی تبلیغات انتخابات به‌صورت روزانه از شبکه‌های تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه پخش خواهد شد.