عباس دارایی، میرملاس خبر / استاندار لرستان امروز در احکامی جداگانه سرپرست معاونت اقتصادی و سرپرست های فرمانداری های بروجرد ، دورود و ازنا و همچنین برخی از مدیران کل ستادی استانداری لرستان را منصوب کرد . فرهاد زیویار ابتدا طی حکمی سیروس ابراهیمی را بعنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری لرستان منصوب کرد . […]

 

عباس دارایی، میرملاس خبر / استاندار لرستان امروز در احکامی جداگانه سرپرست معاونت اقتصادی و سرپرست های فرمانداری های بروجرد ، دورود و ازنا و همچنین برخی از مدیران کل ستادی استانداری لرستان را منصوب کرد .

فرهاد زیویار ابتدا طی حکمی سیروس ابراهیمی را بعنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری لرستان منصوب کرد . ابراهیمی معاونت اداره کل سیاسی استانداری، دبیر مبارزه با مواد مخدر استان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، فرماندار کوهدشت و مدیرکل امور استان های میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری کشور را در کارنامه دارد .

او متولد ۱۳۴۰ است که پانزده بهمن سال ۹۰ و ۲۷ روز مانده به انتخابات مجلس نهم با حکم حبیب اله دهمرده استاندار وقت لرستان عزل و جای خود را به رضا آریایی داد . ابراهیمی در بیست و سوم دی ماه سال ۹۱ با حکم محمد شریف ملک زاده معاونت وقت رئیس جمهور و رئیس وقت سازمان میراث فرهنگی کشور بعنوان مدیرکل امور استان های میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری کشور منصوب شد .

او پس از پایان دولت احمدی نژاد و آغاز عصر تدبیر و امید در حالی که در چندین بار در زمره گزینه های مطرح برای برخی فرمانداری های لرستان از جمله کوهدشت بود اما فقط بعنوان مشاور استاندار فعالیت کرد و در آستانه انتخابات مجلس یازدهم نیز از سمت مشاوره ای استاندار لرستان در دوره سید موسی خادمی استعفا کرده و کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه کوهدشت و رومشکان شد .

رد صلاحیت و البته پیوستن به ائتلاف بزرگ طرحان در حمایت از کاندیداتوری محمد رضا مبلغی نماینده فعلی کوهدشت و رومشکان در مجلس فرجام کار ابراهیمی در انتخابات مجلس یازدهم بود . او حالا با این رزومه بعنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری لرستان جانشین اسد عبدالهی معاون پیشین استاندار در این حوزه شده است .

پیش از این از سید رسول حسینی فرماندار کنونی چالوس و مدیرکل سابق اداری مالی استانداری اصفهان بعنوان گزینه اصلی استاندار برای معاونت اقتصادی استانداری لرستان نام برده می شد . این در حالیست که شنیده می شود نادر حسنوند گزینه استاندار برای پست معاونت توسعه و منابع شاید تمایلی برای حضور در استانداری نداشته باشد که در ان صورت این احتمال می رود که حسینی معاون منابع انسانی استانداری شود ف هر چند این احتمال هم می رود که نادر حسنوند از سوی زیویار بعنوان معاون منابع نهایتا دعوت به همکاری شود .

استاندار لرستان همچنین طی حکمی سید کریم حیات الغیب را به عنوان سرپرست حراست استانداری لرستان منصوب کرد . احسان کرم زاده مدیرکل پیشین حراست استانداری لرستان نیز با حکم فرهاد زیویار بعنوان مدیر کل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری لرستان منصوب شده است .

احسان کرم زاده مدیر کل سابق حراست استانداری و دارای سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران بوده و  کارشناس و ناظر عالیه حوزه معاونت عمرانی، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، کارشناس رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان، معاون اداره کل حراست استانداری لرستان، مدیر کل حراست استانداری لرستان، عضو گروه تحقیق هیات رسیدگی به تخلفات اداری استانداری و مدرس دانشگاه در کارنامه اش به چشم می خورد . پیش از این  رضا طلایی از مهرماه ۹۸ تاکنون عهده دار این سمت بوده است .

استاندار لرستان همچنین طی  احکامی جداگانه فرمانداران شهرستانهای بروجرد، دورود و ازنا را منصوب کرد .طی احکامی آقایان مجید منعمی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد ، احمد گودرزیان سرپرست فرمانداری شهرستان دورود و محمد رضا فاتحی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان ازنا منصوب شده اند..

مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ، مشاور امور اجتماعی فرماندار شهرستان فردیس استان البرز از جمله مهم ترین سوابق منعمی سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد است .

او که ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۰ و در آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی با حکم معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری بعنوان مشاور فرهنگی و رسانه‌ای به سمت “مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای”  سید صولت مرتضوی منصوب شده بود ، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز بوده است .

احمد گودرزیان فرماندار ویژه بروجرد هم پیش از این  فرماندار شهرستان بروجرد بوده است که به جای خدانظر دریکوند بعنوان سرپرست فرمانداری دورود منصوب شده است .

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بروجرد ، معاون برنامه ریزی فرمانداری بروجرد و رئیس حراست فرمانداری بروجرد از دیگر سوابق گودرزیان به شمار می روند.

محمد رضا فاتحی سرپرست فرمانداری ازنا نیز  در سوابقش مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولیت در رده های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان -مشاور فرمانداری خوانسار و خمینی شهر و فعالیت در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان‌ در دولت دهم به چشم می خورد .

او همچنین  دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب استان اصفهان بوده است که به جای بهمنی بعنوان سرپرست فرمانداری ازنا منصوب شده است .

 

  • نویسنده : عباس دارایی خبرنگار میرملاس خبر