نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با کلیات لایحه اصلاحی بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کردند.

به گزارش میرملاس‌خبر، رسیدگی به گزارش شور اول کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مورد لایحه اصلاحی بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ آذرماه) قرار داشت.

در ابتدای این جلسه رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ و محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گزارش کمیسیون متبوعشان را قرائت کردند و پس از آن موافقان و مخالفان کلیات لایحه بودجه نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.

پس از آن لایحه به رأی گذاشته شد که وکلای ملت با اکثریت آرا (با ۱۵۴ رأی موافق , ۶۰ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۲) با کلیات بودجه موافقت کردند.

لازم به ذکر است که اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه روز گذشته خود با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با اکثریت آرا موافقت کرده‌ بودند.

به گزارش تسنیم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز سه‌شنبه (۱۴ آذر ماه) با حضور در جلسه علنی، لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را تقدیم مجلس کرد و به دفاع از لایحه پرداخت که نمایندگان در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۰ آذر ماه با کلیات لایحه بودجه با اکثریت آرا مخالفت کردند.

پس از آن طبق آیین‌نامه داخلی دولت ۷ روز فرصت داشت لایحه اصلاحی بودجه سال ۱۴۰۳ را به مجلس ارائه دهد.

دولت روز دوشنبه این هفته لایحه اصلاحی بودجه سال ۱۴۰۳ را تقدیم مجلس کرد که در جلسه علنی روز گذشته مجلس لایحه مذکور اعلام وصول شد.