مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اعلام نتایج داوری دهمین جشنواره مطبوعات لرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، اعظم روانشاد در جمع خبرنگاران از اعلام نتایج داوری دهمین جشنواره مطبوعات لرستان خبر داد و اظهار داشت: ۲۴۰ اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های لرستان ارسال شد که پس از داوری در بخش‌های مختلف نفرات برتر مشخص شدند.

وی با اعلام این مطلب که این دوره از جشنواره مطبوعات متفاوت‌تر از جشنواره‌های پیشین برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به اهمیت نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین تصمیم داریم که در برگزاری این دوره از جشنواره از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: بدون شک استفاده از توانمندی‌های اصحاب رسانه در قالب های مختلف هنری ، فنی و … تاثیر مطلوبی در برگزاری این رویداد مهم رسانه‌ای خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانیه هیأت داوران این دوره از جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان، از برگزاری بخش های جانبی و متنوع در آن خبر داد و گفت:  در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خبرنگاران ایثارگر و  رزمنده و همچنین خبرنگارانی که عضو خانواده شهدا و ایثارگران هستند تجلیل خواهد شد.

روانشاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های کلی دولت در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت، عنوان کرد: همچنین در این جشنواره از خبرنگارانی که طی سال‌های ۱۴۰۰ تاکنون ازدواج نموده و یا صاحب فرزند سوم شده‌اند، تجلیل می‌شود.

وی ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل، خاطرنشان کرد: برنامه‌های جنبی رسانه‌ای و محتوایی در این خصوص نیز از جمله برنامه‌های جنبی این دوره از جشنواره است.

لازم به ذکر است از ۲۴۰ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره ۶ اثر در قالب خبر ، ۶۶ گزارش، ۱۱ گزارش تصویری و عکس، ۱۹ مصاحبه، ۶۵ یادداشت و سرمقاله، ۳۸ تیتر ، ۱۸ اثر طنز و کاریکاتور، ۱۵  طراحی و صفحه آرایی و ۲ کلیپ بوده‌ است.

 آیین اختتامیه این جشنواره ۲۱ آبان ماه جاری در خرم آباد برگزار می‌شود.