مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: نرخ مصوب جابجایی مسافر از مبدا شهرهای استان به مرز مهران با هماهنگی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر تعیین و اعلام شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، مرتضی شیروانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اقدام باتوجه به‌ اهمیت ارائه خدمات حمل و نقل، یکسان سازی و نظارت بر دریافت کرایه از زائران عتبات عالیات در طول طرح اربعین حسینی، صورت گرفته است.

وی افزود: نرخ مصوب کرایه با استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای در فضای مجازی، همچنین با  چاپ و نصب بنر در پایانه های حمل و نقل مسافر اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با تاکید به اینکه رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مسافر ملزم به رعایت نرخ مصوب هستند، تصریح کرد: زائران و مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت وجه بالاتر از این نرخ، از طریق سامانه های ۲۰۰۰۱۴۱ و “شهراه” نسبت به ثبت شکایت اقدام کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی و مبلغ دریافتی اضافه استرداد گردد.

وی گفت: همچنین میز راهنمایی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات این اداره کل در طول طرح برای تمام دفاتر پایانه های مسافر مستقر شده است و پاسخگوی مردم خواهد بود.