نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر شرکت همه‌جانبه و حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه مشارکت اجتماعی مردم، آموزه‌های اسلامی و دینی و فرهنگ انقلابی شیعه و ولایت‌فقیه، آمریکا را از این کشور بیرون کرد، اظهار داشت: هر کسی در داخل کشور با سخن خود، گفتار و رفتار خود به شیوه‌ای عمل کند که اسلام و ولی‌فقیه را از مردم جدا کند، خائن است.

وی با بیان اینکه کسی که ایمان به خدا و رسول خدا دارد، وقتی که امر مهم اجتماعی، اقتصادی و سیاسی پیش می‌آید با رسول خدا است، و امروز در این جهان شبیه‌ترین نظام به‌نظام اسلامی، نبوی و علوی، جمهوری اسلامی است، افزود: اگر کسی در امر مهم اجتماعی انتخابات شرکت نکند، ایمانش ناقص است، به جنبه شرعی، تکلیفی و اجتماعی و سیاسی انتخابات باید توجه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گفت: در این راستا از مردم نجیب و شریف لرستان دعوت می‌کنم در انتخابات روز ۱۱ اسفند مشارکت حداکثری کنند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن و این امر مهم اجتماعی و سیاسی که تکلیف شرعی بوده و از مصادیق امر جامع و امور اهم برای مسلمانان است شرکت کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز میلاد امام حسین (ع) به‌عنوان روز پاسدار، عنوان کرد: این امر نشان‌دهنده پیوند بین اهداف امام حسین (ع) در نهضت حسینی (ع) و پاسداران انقلاب اسلامی در نهضت انقلاب اسلامی است، هر دو اهداف مشترکی را دنبال کرده و می‌کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های نظامی، فرهنگی، عمرانی، محرومیت‌زدایی باقوت و قدرت به‌پیش می‌رود و در دل مردم و امت اسلامی جای دارد، جانبازان عزیز و گرامی ایران اسلامی در همان مسیر تسلیم در برابر فرامین الهی و وفاداری در راهی که حضرت ابوالفضل (ع) ترسیم کرده با صبر و شکیبایی و تحمل آلام جسمانی پرچم نظام اسلامی را برافراشته نگه داشته‌اند.