نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز دولت و قوه قضائیه با هم فساد میلیارددلاری را خود اعلام می‌کنند و مبارزه با فساد جز سرلوحه کارهایشان است.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در سخنانی با اشاره به در پیش بودن هفته قرآن، عترت و نماز، افزود: قرآن به‌عنوان کلام خدای مهربان، عترت به‌عنوان مفسرین و آموزگاران هدایت و ارشاد، نماز به‌عنوان عالی‌ترین جلوه یاد خدا باید در همه ایام موردتوجه باشد، از همه کسانی که در عرصه قرآن، عترت و نماز فعالیت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم، سازمان‌های دولتی، خیرین و نیکوکاران در این عرصه را مدد و یاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خدمتگزاری از آن درجه دارای اهمیت است که در کنار ایمان به خدا آمده است، تصریح کرد: خدمت به مردم همانند ایمان به خدا سبب صعود معنوی انسان می‌شود، کسی که به وظیفه خود عمل کند محبوب خدا است و کسی که به وظیفه خدمتگزاری خود عمل نکند مقبوض خداوند است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بیان داشت: ما امروز نیازمند این هستیم که دامنه خدمتگزاری هر چه بیشتر ادامه پیدا کند، با کمیت و کیفیت، امید آفرینی و اعتماد آفرینی با خدمتگزاری شبانه‌روزی تحقق پیدا می‌کند، گروه‌هایی از خدمت گذاران هستند که شبانه‌روز این تلاش را می‌کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی، ادامه داد: برای سفر دوم رئیس‌جمهور علاوه بر اعتباراتی که برای باقی‌مانده مصوبات سفر اول نیاز داریم، نیازمند مصوباتی دقیق و کارشناسی شده هستیم تا اجرای آنها بتواند تحول همراه با جهش و رفع مشکل اول استان که بیکاری هست را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه امروز تمام نیروها، اندیشه‌ها و اقدامات باید صرف پیشرفت، ارتقای فرهنگی و دینی شود، گفت: کسانی که خود را پیرو مقام معظم رهبری می‌دانند و توصیه‌های ایشان را فصل‌الخطاب می‌دانند به احترام ایشان به کلام منصوب ایشان در استان توجه دارند، لازم است اقدامات عملی را انجام دهند و از تخریب، بدزبانی، بداخلاقی، استفاده از مطالب اثبات نشده دوری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ادامه داد: امروز دولت و قوه قضائیه با هم فساد میلیارددلاری را خود اعلام می‌کنند و مبارزه با فساد جز سرلوحه کارهایشان است، اگر کسی از فسادی اطلاع دارد آن را به دستگاه‌های مسئول و رسیدگی‌کننده اطلاع بدهد، حتی اگر به دلایلی نمی‌خواهد این فساد را دز استان اطلاع‌رسانی کند این زمینه باز هست که به دستگاه‌های مسئول در کشور این فساد را اطلاع‌رسانی کنند، اما اینکه مطالبی همراه با بدزبانی و بداخلاقی گفته شود و نوشته شود، با هیچ روشی سازگاری ندارد.