نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: هیأت‌های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در احراز صلاحیت‌ها براساس قانون عمل کنند.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با تاکید به اینکه فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است و کشورهای اسلامی باید از مظلومان غزه و پایان کشتار مردم فلسطین حمایت کنند. اظهار داشت: رزمندگان و حماسه‌سازان فلسطینی با عملیات بزرگ طوفان الاقصی توطئه‌های راهبردی و هوشمندانه اسرائیل و همدستانش را بر هم زدند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا همواره به دنبال عادی‌سازی روابط و اجماع جهانی علیه فلسطین و امت اسلامی بودند، افزود: از کشورهای مختلف درخواست داریم که مانع ارسال سلاح از پایگاه‌های آمریکایی به رژیم غاصب اسرائیل شوند و کشورهای اسلامی هم هرچه سریع‌تر با اقدامات مؤثر کمک‌رسانی‌های خود را به مردم مظلوم غزه انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: حملات رژیم کودک کش به بیمارستان‌ها، شهادت خبرنگاران، بمباران مدارس و کشتار کادر درمان مشمول جنایات جنگی و جرایم علیه بشریت بوده و مستلزم واکنش مناسب از سوی جامعه جهانی به‌ویژه امت اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۴۰ بار تأکید و بیش از ۴۰ دیدار متعدد خود با مسئولان کشوری برای حل مشکل بیکاری جوانان در استان اشاره کرد و افزود: وضعیت اشتغال در لرستان با دادن تسهیلات ۳۰ تا ۴۰ میلیونی حل نخواهد شد و باید در این باره اقدامات مؤثری انجام شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی همچنین با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پایان ثبت‌نام داوطلبان گفت: باتوجه‌به اینکه هیأت‌های اجرایی تشکیل شده و مرحله رسیدگی به صلاحیت‌ها آغاز شده است از دست‌اندرکاران انتظار می‌رود امنیت، مشارکت و سلامت را موردتوجه قرار دهند و هیأت‌های اجرایی نیز در احراز صلاحیت‌ها براساس قانون عمل کنند.