نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: تا زمانی که نمایندگان به مدیران جهت عزل و نصب‌ها و جذب نیروها فشار می‌آورند مدیر نمی‌تواند کار خود را به خوبی انجام دهد، نماینده‌ها باید دست از باج‌خواهی بردارند.

به گزارش میرملاس‌خبر، مهرداد ویسکرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه قرار اولیه مجمع نمایندگان لرستان داشتن نگاه پروژه‌محور به مسائل و مشکلات استان بوده است، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون نمایندگان استان نتوانسته‌اند نگاه اولویت‌محور و پروژه‌محور نسبت به مشکلات داشته باشند که بنده بخشی از این کوتاهی را از جانب رئیس مجمع نمایندگان استان می‌بینم.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان باید یک‌دل و یک‌صدا باشند و به جای دخالت در عزل و نصب‌های جزیی به سمت پروژه‌محور حرکت کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی ریشه مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از ضعف قوای سه‌گانه دانست و بیان کرد: به اعتقاد بنده قوای سه‌گانه در به‌وجود آمدن شرایط بد اقتصادی کشور مقصر هستند، زیرا مجلس به‌عنوان مغز متفکر جامعه باید قانون‌های جامعی را تصویب کند و بعد از اجرای آن‌ها توسط دولت، برای جلوگیری از بروز خطا قوه قضاییه ورود پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ضعف مدیریتی در استان مشهود است، افزود: اما بنده مقصر اصلی را مجلس می‌دانم زیرا مجلس دارای قدرت زیادی است.

ویسکرمی به مشکلات پروژه راه‌آهن خرم‌آباد- دورود اشاره کرد و گفت: این پروژه اگر بخواهد با این روند پیش برود اتمام آن تا چندین سال طول خواهد کشید، به‌همین دلیل باید بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذارای به آن ورود پیدا کند.

وی با تاکید به اینکه همه مشکلات توسط دولت و مجلس حل نمی‌شود، تصریح کرد: توی کیسه دولت پول زیادی نیست بنابراین مردم نیز برای حل مشکلات باید کمک کنند و تمرکز ما بر روی سرمایه‌گذاری نهادهای انقلابی است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با بیان اینکه بنده به بحث علوم پزشکی استان ورود جدی پیدا کرده‌ام، عنوان کرد: یک دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان شهید رحیمی خریداری شده و مشکلات بیمارستان ۵۲۰ تختخوابی نیز پیگیری شده است.

وی درخصوص تقاضای نماینده مردم بروجرد مبنی بر ایجاد دانشگاه علوم پزشکی شمال استان در این شهرستان گفت: نگاه ما نگاه کلی به استان است در صورت ایجاد دانشگاه جدید در بروجرد می‌توان اعتبارات بیشتری را در زمینه بهداشت و درمان جذب کرد و هیچ‌کدام از دانشگاه‌ه بودجه هم را نمی‌خورند.

ویسکرمی با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان اعتبار خوبی را در حوزه کرونا جذب کرد، مطرح کرد: رییس فعلی دانشگاه علوم پزشکی کار خود را با ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی شروع کرد و نمایندگان هزار و ۵۰۰ نیروی اضافی را به دانشگاه تحمیل کرده بودند.

وی ادامه داد: تا زمانی که نمایندگان به مدیران جهت عزل و نصب‌ها و جذب نیروها فشار می‌آورند مدیر نمی‌تواند کار خود را به خوبی انجام دهد، نماینده‌ها باید باج‌خواهی خودشان را کم کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با تاکید به اینکه نماینده‌ها به جای عوض کردن جای ناظم و بخشدار باید پیگیر پروژه‌های استان باشند، اعلام کرد: بنده به دنبال احقاق حقوق مردم هستم و به هیچ شخصی باج نخواهم داد.

وی با انتقاد از کاهش اعتبارات مربوط به سیل در لرستان افزود: از محل اعتبارات سیل و اعتبارات استانی سر هم کم کردند و آن چیزی که قول داده بودند به استان ندادند، ما باید تلاش کنیم که  در آینده کلاه سرمان نگذارند.

ویسکرمی در پایان سخنان خود تاکید کرد: بنده به‌دنبال تنش با هیچ یک از مدیران نیستم اما از مدیران انتظار کار و تلاش داریم درصورتی که ناکارآمدی مدیری مشخص شود با هیچ مدیری تعارف نداریم.