امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: ننگ بر دامان سران کشورهای اسلامی که هیچ حمایتی از مردم فلسطین نکردند باقی خواهد ماند.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد خطاب به آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند و کشورهای اروپایی و آمریکا، گفت: چند هزار زن و دختر در فلسطین در این چند ماه کشته شد؟ چند هزار کودک قطعه‌قطعه شدند؟ شورای امنیت قطعنامه برای صلح می‌دهد، آمریکا آن را وتو می‌کند، البته این امر هم یکی از ظالمانه‌ترین ابزارهایی است که در دست چند کشور بوده و هر جا که دلشان می‌خواهد بر اساس منافع ناحق و پلید خودشان ظلم به بشریت می‌کنند، چند بار آمریکا وتو کرد؟ آنهایی که هنوز در خواب هستند و دل به غرب و آمریکا بسته‌اند که بیایند مشکلاتشان را حل کنند، آیا زنان و کودکان فلسطین انسان نیستند؟

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به جنایت‌های آمریکا در دوره‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس و حمایت از صدام، گفت: حمایت از داعش، ترور سردار سلیمانی و… از دیگر جنایات آمریکا است، این یعنی حقوق بشر آمریکایی.

حجت‌الاسلام شمسی فر با بیان اینکه مردم متدین و شجاع یمن براساس آموزه‌های دین و با اینکه خودشان چندین سال درگیر جنگ بودند، به یاری مردم فلسطین آمدند، کشتی‌های اسرائیل را هدف قرار دادند و توقیف کردند و اسرائیل را تحت‌فشار قرار دادند، گفت: این امر از نظر اقتصادی اسرائیل را فلج می‌کند، آمریکایی که خودش را ابرقدرت می‌داند، ائتلاف تشکیل داد تا بتواند بر علیه یمن کاری کند.

وی تأکید کرد: از حزب‌الله و شیعیان لبنان که اسرائیل را در شمال سرزمین‌های اشغالی تحت‌فشار قرار داده‌اند، از محور مقاومت عراق که بر اساس آموزه‌های دین به یاری مظلومین آمدند، تشکر می‌کنیم.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد خطاب به سران کشورهای اسلامی گفت: از یمن یاد بگیرید، شما که قدرت، سلاح و ثروت بیشتری دارید، بعضی از سران کشورهای اسلامی که سوخت اسرائیل را تأمین می‌کنند، غذا و امکانات برای اسرائیل ارسال می‌کنند، ننگ بر چنین سرانی که این گونه خفت و خواری را برای خودشان می‌خرند، اما ظلم پایدار نخواهد ماند و همان‌طوری که مردم یمن و ایران و سوریه پیروز شدند، به‌زودی این پیروزی نصیب مردم فلسطین خواهد شد، این ننگ بر دامان سران کشورهای اسلامی که هیچ حمایتی نکردند باقی خواهد ماند.