مدیرکل استاندارد لرستان گفت: تمامی وسایل بازی نصب شده در بوستان های سطح شهر خرم‌آباد غیراستاندارد هستند که در این راستا ۶۱ دستگاه وسیله بازی تحت مالکیت بخش خصوصی این شهر پلمب شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، وحید والی‌زاده مرادی با بیان اینکه تمامی وسایل بازی نصب شده در بوستان‌های سطح شهر خرم‌آباد غیراستاندارد هستند، اظهار داشت: در این راستا ۶۱ دستگاه وسیله بازی تحت مالکیت بخش خصوصی این شهر پلمب شد.

وی افزود:  این تعداد وسایل بازی با توجه به مکاتبات مستمر و پیگیری‌های این اداره کل در خصوص شرایط نامطلوب وسایل بازی با هماهنگی دادستان مرکز استان و حضور نمایندگان اداره کل استاندارد، سازمان سیما و منظر شهرداری خرم آباد و نماینده نیروی انتظامی پلمب شد.

مدیرکل استاندارد لرستان علت پلمب این تجهیزات را، اتمام اعتبار مجوز استاندارد و عدم اقدام مالکان و یا بهره برداران آنها برای تمدید مجدد گواهی استاندارد دانست و گفت: تمامی وسایل بازی مستقر در بوستان‌های سطح شهر خرم آباد که رایگان در اختیار مردم است به صورت ۱۰۰ درصد غیراستاندارد هستند که گزارش بازرسی از این وسایل جهت جمع آوری وسایل، برای شهرداری خرم آباد ارسال شده است و انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به استانداردسازی این دستگاه ها اقدام نمایند.