غلامرضا تاجگردون منتخب حوزه گچساران و باشت در دور یازدهم مجلس که اخیرا اعتبارنامه جنجالی آن در مجلس شورای اسلامی رد شده بود شامگاه شنبه ۲۱تیر ۱۳۹۹ در لایو اینستاگرامی یاسر خورشیدوند فعال رسانه‌ای لرستانی بصورت زنده حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری میرملاس‌خبر، وی که لرستان را مرکز قوم لر نامید دخالت خود در انتصاب دکتر خادمی به سمت استاندار لرستان را شدیدا تکذیب کرد و اظهار داشت: اگر می‌خواستم برای دوست چند ساله‌ام با سابقه مدیریتی کاری کنم قطعا ایشان را به یک استان بزرگتر می‌فرستادم.

وی همچنین از ملکشاهی‌راد نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس دهم به نیکی یاد کرد و عنوان کرد: ایشان در ادوار گذشته اجازه نمی‌داد یک نفر درمقابل من در کمیسیون برنامه و بودجه کاندیدا شود و چنانچه ایشان در مجلس یازدهم حضور می‌داشت قطعا با اعتبارنامه من اینچنین برخورد نمی‌کردند.

تاجگردون همچنین تاکید کرد: نمایندگان شهرستانی نباید خود را برای نمایندگان کلان‌شهرها هزینه کنند زیرا وقتی کارشان انجام شد دیگر اهمیتی برایشان قائل نیستند و آقای ویسکرمی نماینده خرم آباد و چگنی نمی‌بایست این‌چنین عمل می‌کرد.

وی ادامه داد: بازی‌های سیاسی مجلس بیشتر از ۴ماه دوام نخواهند اورد.

تاجگردون در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز سخنانی به میان آورد و بیان کرد: هنوز برای بحث انتهابات ریاست جمهوری زود است و باید شرایط را در آینده دید.

وی با بیان اینکه مدیران لرستانی در کهگیلویه و بویراحمد منشاء خدمات زیادی بوده‌اند، افزود: تمام تلاشم در سال‌های گذشته خدمت به مناطق محروم بود و نمایندگان لرستان در مجلس دهم می‌توانند در این مورد گواهی دهند.

شایان ذکر است که پیش‌تر تاجگردون را در انتصابات لرستان دخیل می‌دانستند.

انتهای پیام

  • نویسنده : کرم ملک‌آسا