تیم فوتبال پرسپولیس که هفته‌ها پایین‌تر از استقلال در جدول رده‌بندی قرار داشت و شانس سوم رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر بود، با پیروزی در یکصدمین شهرآورد تهران به صدر جدول صعود کرد.

یه گزارش میرملاس‌خبر، در حساس ترین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که سرخپوشان با تک گل عیسی آل کثیر(۵۰) به پیروزی رسیدند و با ۵۷ امتیاز به صدر جدول صعود کردند.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، سروش رفیعی(۸۵ سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی( ۷۱ محمد عمری)، میلاد سرلک، مهدی عبدی(۴۶ عیسی آل کثیر)، وحید امیری و سعید صادقی(۸۵ فرشاد فرجی).

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی(۷۴ رضا میرزایی)، کوین یامگا(۴۲ صالح حردانی)، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند(۷۴ آرمان رمضانی)، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی(۶۸ ارسلان مطهری).

داور: پیام حیدری . کمک ها: محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی – سید وحید کاظمی داور چهارم و علیرضا ایلدروم کمک داور ذخیره. مسعود مرادی ناظر داوری و اسماعیل صفیری ناظر ویژه داوری.

پرسپولیس با این بازی ۵۷ امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد. این تیم برای ماندن در صدر یا رفتن به رده دوم باید منتظر دیدار روز دوشنبه سپاهان برابر ملوان و نتیجه آن باشد. استقلال هم با این شکست ۵۵ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط به رده سوم رفت.