استاندار لرستان در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.

به گزار شمیرملاس‌خبر، فرهاد زیویار استاندار لرستان در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام فرهاد زیویار به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم”

“قُلْ كُلٌّ مُتَرَبِّصٌ فَتَرَبَّصُوا فَسَتَعْلَمُونَ مَنْ أَصْحَابُ الصِّرَاطِ السَّوِيِّ وَمَنِ اهْتَدَىٰ”
(طه / ۱۳۵)

نیمه شعبان، مطلع خورشید فروزان حضرت مهدی (عج) در ظلمت تاریخ، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جبّاران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان است.
در نیمه شعبان، زیستن و شکفتن‌های ابدی آغاز می‌شود و زمین، مژدگانی شکوفه‌زاری پرطراوت را، دریافت می‌کند. امید آمدن منجی، شیرین‌ترین انتظارهاست و درک حکمت این انتظار زمینه‌ساز تعالی‌ خودسازی و تکامل خواهد بود.
سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دل‌ها ، پیام‌آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادی‌خواهان بوده و امیدی است که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است.
نامگذاری روز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنامش، بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تأثیر گذار وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.
امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت‌شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) است که مدال افتخار گمنامی امام عصر را بر سینه دارند و همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده و با مبارزه بی‌امان با ترفندهای دشمنان اسلام، آرامش و امنیت را به ملت شریف ایران مردم هدیه می‌دهند.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) به شیعیان مخلص لرستانی ، این روز عزیز را خدمت همه ی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات و حراست کل استان تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک حضرتش را مسئلت می نمایم .