مدیرکل امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: شرکت کشت و صنعت فجر صفای استان هیچگونه تعدیل نیرویی در سال جدید نخواهد داشت و تمام فعالیت های حقوقی آن بر اساس قانون کار خواهد بود.

به گزارش میرملاس‌خبر، اصغر صفری‌راد عصر امروز  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  شرکت کشت و صنعت فجر صفای استان هیچگونه تعدیل نیرویی در سال جدید نخواهد داشت، اظهار داشت: تمام فعالیت‌های حقوقی این مجتمع بر اساس قانون کار خواهد بود.

وی افزود: طبق پیگیری‌های صورت گرفته، تمام آیتم‌ها حقوقی و قانونی شرکت کشت ‌و صنعت بر اساس قانون اداره کار بوده و هیچگونه قصور و کوتاهی در حق کارگران این شرکت صورت نگرفته است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به شعار سال که توسط رهبر انقلاب تببین و مشخص شده است عنوان کرد: شرکت کشت و صنعت نه تنها هیچگونه تعدیل نیرویی در سال جدید نخواهد داشت، بلکه می‌تواند تعداد نیروهای خود را افزایش دهد.

روز گذشته ویدئویی از تجمع کارگران شرکت کشت و صنعت در فضای مجازی منتشر شد که کارگران از نحوه قرارداد سال جاری معترض بودند.

مجتمع بزرگ کشت و صنعت لرستان هم اکنون در بخش‌های دامپروری، کشاورزی و زنبورداری فعال است و زمینه اشتغال بسیاری از جوانان استان را فراهم کرده است.