فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۹۰ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک ماموران انتظامی لرستان با پلیس کرمان خبر داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، سردار یحیی الهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و کرمان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه پژو پارس در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های هجوار است.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس کرمان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچی و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

وی گفت: سرانجام تیمی مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و کرمان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف کنند که در بازرسی از آن ۹۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

سردار الهی خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.