نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، ضمن انتقاد از نحوه عملکرد استاندار لرستان که به موجی از نارضایتی عمومی در این منطقه منتهی شده است خواستار توجه دولت به مطالبه مردم استان لرستان مبنی بر تغییر استاندار شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در انتقاد به عملکرد استاندار لرستان با بیان اینکه فردی که به عنوان استاندار انتخاب می‌شود باید از حداقل تجربه در حوزه مدیریت برخوردار بوده و دنیا دیده باشد، گفت: متاسفانه استاندار لرستان بدون هیچ گونه سابقه و تجربه مدیریتی انتخاب شده است و برغم اینکه دولت محترم گفته بود لرستان باید استان ویژه باشد اما هیچ ویژگی برای آن قائل نشده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتخاب استانداری که در حد و قواره لرستان نیست ظلم به مردم این استان است چراکه وی هیچ حضور میدانی در این منطقه ندارد و مطالبات مردم را پیگیری نمی‌کند و باعث شده است پروژه‌ها و مصوبات سفر رییس جمهور بر زمین بماند.

وی تصریح کرد: لابی‌گری در انتصابات یکی دیگر از ضعف‌هایی است که در عملکرد استاندار لرستان مشهود است و در این زمینه شاخص‌ها و معیارهای لازم برای حوزه مدیریت ملاک عمل قرار نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: عملکرد استاندار لرستان به موجی از نارضایتی عمومی در این استان و کاهش سرمایه اجتماعی دولت انقلابی منتهی شده است و این در حالی است که رییس‌جمهور شخصی پرتلاش و دارای روحیه مردمی است.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما بارها عدم رضایت مردم از عملکرد استاندار لرستان را به دولت انعکاس دادیم اما با وجود پذیرفتن وجود این ضعف عملکرد تاکنون تصمیمی مبنی بر جابجایی وی اتخاذ نشده است.