مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد از جذب یک هندبالیست صربستانی برای این تیم خبر داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد گفت: با «گولوگوویچ» از صربستان برای حضور در لیگ برتر هندبال به توافق رسیده‌ایم.

وی گفت: برای جذب دومین بازیکن خارجی نیز با «بوزو آندلیچ» از کشور مونته‌نگرو رایزنی کرده‌ایم و در روز‌های آینده به کشورمان سفر می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، افزود: «آندلیچ» فصل گذشته برای تیمی از اوکراین توپ زده و در دیدار صربستان با کشورمان در جام جهانی چند گل به ثمر رساند.

سپهوند، تأکید کرد: امیدوارم که در نخستین حضور در لیگ برتر بتوانیم جزو دو تیم برتر باشیم و راهی جام باشگاه‌های آسیا شویم.

وی با اشاره به حضور چهار بازیکن پلیمر به همراه تیم ملی در بازی‌های آسیایی، افزود: «محمد سیاوشی»، «شهاب صادق‌زاده»، «علی کوهزاد» و «یونس آثاری» هم‌اکنون در چین هستند و بازی‌های خوبی از خودشان به نمایش گذاشته‌اند.

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، به تعطیلی لیگ برتر هندبال پس از پایان هفته دوم به‌خاطر بازی‌های ملی اشاره کرد و افزود: از پنجم مهرماه تمرینات تیم ما در خرم‌آباد دوباره آغاز می‌شود.

بنابراین گزارش، تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در بازی نخست لیگ برتر، فراز بام را در دهدشت شکست داد و دیدار دوم در یک مصاف نز دیک مغلوب گیتی‌پسند اصفهان شد.