به گزارش میرملاس‌خبر، حمیدرضا کرموندصبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فروردین‌ماه سال جاری هزار و ۵۰۰ انشعاب غیرمجاز روستایی پایش و شناسایی شده است که بیشتر آنها مربوط به استفاده از آب شرب در آبیاری باغ و مزارع کشاورزی بوده است. وی افزود: انشعابات غیرمجاز سدی در برابر ارائه خدمات بهینه شرکت آب […]

به گزارش میرملاس‌خبر، حمیدرضا کرموندصبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فروردین‌ماه سال جاری هزار و ۵۰۰ انشعاب غیرمجاز روستایی پایش و شناسایی شده است که بیشتر آنها مربوط به استفاده از آب شرب در آبیاری باغ و مزارع کشاورزی بوده است.

وی افزود: انشعابات غیرمجاز سدی در برابر ارائه خدمات بهینه شرکت آب و فاضلاب به مشترکان هم استانی است، علاوه بر این استفاده کنندگان از انشعابات غیرمجاز حقوق سایر شهروندان را ضایع می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اضافه کرد: در صورت مشاهده انشعاب غیرمجاز فرد خاطی جریمه شده و به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

کرموند افزود: بسیاری از روستاهای استان نیاز به آبرسانی دارند که برای رسیدن به این هدف نیازمند حمایت و همکاری شورا و دهیاری و اهالی روستاها هستیم، همچنین با وضعیت آبی سال جاری به طور حتم تابستان کم آبی را خواهیم داشت که باید مدیریت مصرف را سرلوحه کار خود قرار داده و با مشاهده شکستگی لوله آب و انشعاب غیر مجاز در سامانه ۱۲۲ گزارش دهند.