مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: فاز اول اجرای فیبر نوری سد رودبار لرستان تا شاپورآباد الیگودرز به طول ۸۰ کیلومتر، به پایان رسید.

به گزارش میرملاس‌خبر، نبی‌‌اله شمسی‌‌فر در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از ۸۰ کیلومتر فیبر نوری از سد استراتژیک رودبار تا شاپورآباد الیگودرز خبر داد و اظهار داشت: این طرح جزو مصوبات سفر هیات دولت به استان بوده که قرار است در دو فاز اجرایی شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون مخابرات لرستان در شهرستان‌های چگنی، کوهدشت، رومشکان و پلدختر، فیبر متعلق به این شرکت نداشته است، افزود: این اتفاق حادث شده و در چندین پروژه توانستیم ارتباط بین خرم‌آباد- کوهدشت، پلدختر و خرم‌آباد به طور کامل به صورت فیبر نوری اجرایی و عملیاتی کنیم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: همچنین آزادراه خرم‌آباد- پل‌زال از ابتدا تا انتهای مسیر و ارتباط شهر نورآباد با سایت مهم و استراتژیک منطقه سرکَشتی مجهز به فیبر نوری شده است.

وی با اشاره به اینکه ارتباط بین پلدختر به معمولان و ویسیان در دست اقدام است، ادامه داد: اجرای بیش از ۸۰ کیلومتر فیبر نوری از سد استراتژیک رودبار لرستان تا شاپورآباد الیگودرز مصوبه سفر هیات دولت بوده که در دو فاز قرار بود انجام شود.