مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در دیدار با دبیر "شورای راهبردی گام دوم انقلاب" در لرستان، گفت: بیانیه گام دوم اقتدار و امنیت کشور را تضمین می کند.

به گزارش پایگاه میرملاس خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمدحسین فتایی در دیدار با حجت الاسلام حبیب الله حاتمی ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر، بیان کرد: تدوین راهکارهای تحقق و اجرای بیانیه گام دوم به عنوان سند راهبردی نظام، اصلی‌ترین اولویت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در لرستان است.

وی تصریح کرد: در همین راستا کارگروه ویژه بیانیه گام دوم در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شده تا بتوان در قالب اتاق فکر از نظرات و پیشنهادات صاحب‌نظران و نخبگان استان و حتی کشور در این خصوص بهره گرفت.

فتایی افزود: پیشبرد اهداف نظام که منوط به حرکت در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، بی شک وظیفه ی همه‌ی مسئولین و مردم است و ما تمام تلاش خود را برای تحقق بیانیه گام دوم بکار خواهیم بست.

دبیر شورای راهبردی گام دوم انقلاب نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت ویژه شورای فرهنگ عمومی در جهت محقق شدن ابعاد گسترده بیانیه گام دوم، گفت: بررسی و تدوین راهکارهای عملیاتی نمودن شاخصه‌های اجرای و موثر منویات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم، مهم‌ترین وظیفه شورای فرهنگ عمومی است.

حاتمی ابراز داشت: آنچه در هفت اصل بیانیه گام دوم آمده، اگر در قالب دستورالعمل‌های فرهنگی اجرایی شود، مردم بیشترین بهره را از تحقق آن خواهند برد.

انتهای پیام

  • نویسنده : کرم ملک‌آسا