مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۱۵ دستگاه دولتی به علت عدم رعایت الگوی مصرف الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه اخطار دریافت کرده‌اند که جریان گاز هشت اداره قطع شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، کرم گودرزی در جلسه با کارشناسان بسیج شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه از ابتدای آذرماه سال جاری بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم به ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی این اماکن پرداختند، اظهار داشت: در این راستا یک هزار و ۵۱۱ مورد بازدید از ادارات و اماکن دولتی به عمل آمد که از این تعداد ۱۵ اداره اخطار دریافت کرده‌اند و جریان گاز هشت اداره نیز به علت عدم رعایت الگوی مصرف الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه قطع شد.

وی افزود: در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه (دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد)، در مرحله اول اخطار کتبی صادر و در مراحل بعدی اقدام قانونی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با تاکید به اینکه ادارات و سازمان‌ها ملزم به رعایت کردن دمای رفاه و بهینه نمودن سیستم‌های گرمایشی خود می‌باشند، تصریح کرد: ادارات و سازمان‌ها باید نسبت به روشن کردن سیستم گرمایشی یک ساعت قبل از شروع به کار اداره و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری اقدام کنند.

وی گفت: با ورود به فصول سرد سال و افزایش مصرف گاز طبیعی در چند ماه آینده، رعایت الگوی مصرف بهینه و صرفه جویی بسیار حائز اهمیت است، بنابراین از تمامی مشترکان گاز طبیعی استان درخواست می شود در رعایت الگوی مصرف، همکاری نمایند.