یکی از رسانه های عربی در خبری به دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و فلسطین پرداخته و ترکیب احتمالی این دو تیم برای بازی شامگاه یکشنبه را پیش بینی کرده است.

به گزارش میرملاس‌خبر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و فلسطین در نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه یکشنبه ۲۴ دی از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر رو در روی هم قرار می‌گیرند. در همان حال سایت «elclasico360» نگاهی به ترکیب احتمالی این دو تیم داشته است.

در مطلب این سایت آمده است: با توجه به اتفاقاتی که در کشور فلسطین رخ داده است، بازیکنان این تیم قصد دارند تا با کسب نتایج درخشان دل مردم خود را شاد کنند. شاگردان «مکرم دابوب» امسال برای سومین بار متوالی است که در جام ملت‌های آسیا حضور خواهند داشت و امیدوارند پس از نا امیدی در دو دوره اخیر، این بار تاریخ ساز شوند.

سرمربی تیم ملی ایران ممکن است در این بازی، علیرضا بیرانوند را که در دیدار دوستانه برابر بورکینافاسو مصدوم شد روی نیمکت قرار دهد و از سید حسین حسینی در درون دروازه استفاده کند همانطور که در بازی تدارکاتی برابر اندونزی نیز از حسینی استفاده کرد و ایران توانست آن دیدار را با نتیجه ۵ بر صفر به سود خود به پایان برساند.

سردار آزمون که به عنوان آخرین بازیکن به اردوی ایران اضافه شد در این بازی در خط حمله قرار خواهد گرفت.

در مورد فلسطین، عطا جابر به دلیل مصدومیت از ناحیه پاشنه پا بعید است به این دیدار برسد و محمود وادی و اسلام باتران نیز به دلیل مصدومیتی که در تمرینات دیده‌اند، غلیب فلسطین خواهند بود.

دابوب به مهاجم جادویی خود، عدی الدباغ، که ۱۰ گل در ۲۹ بازی برای فلسطین به ثمر رسانده است، نگاه ویژه ای خواهد داشت تا بیشترین خطر هجومی را برای فلسطین فراهم کند و مصعب البطات کاپیتان آنها در این بازی خواهد بود.

ترکیب احتمالی تیم ملی فلسطین: نعیم ابوآکار، محمود ابوورده، مصعب بطاط، محمد صالح، یاسر جندی، اسلام باتران، مهدی عیسی، محمد باسم رشید، علاءالدین حسن، عدی الدباغ و زید قنبر.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران: سید حسین حسینی، رامین رضائیان، روزبه چشمی، مجید حسینی، میلاد محمدی، علی قلی زاده، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، حاجی صفی، سردار آزمون و مهدی طارمی.