حضور در انتخابات یک تکلیف ملی، فردی و شرعی است و شالوده و پایه نظام جمهوری اسلامی ایران براساس رای ملت بوده است.

به گزارش میرملاس‌خبر، حضور در انتخابات یک تکلیف ملی، فردی و شرعی است و شالوده و پایه نظام جمهوری اسلامی ایران براساس رای ملت بوده و در تمام مراحل مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم تاثیرگذار بوده‌اند. همچنین علت حضور ما در انتخابات روشن و مشخص است، زیرا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پشتبانه‌ی مردمی دارد و با رای مردم پیروز شده است.

ما با همین مردم توانسته‌ایم در مقابل مشکلات و دشمنان مقاومت کنیم و اگر حضور مردم در تمام عرصه‌ها نبود ممکن نبود با اقتدار در مقابل یاوه‌گویان بایستیم و این مردم هستند که همیشه در صحنه حضور دارند و امروز پیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور ارزشمند مردم در انتخابات هستیم و با مشارکت در بزرگترین تورنمنت سیاسی کشور، دشمن را مایوس می‌کنیم، حضور ما در انتخابات به دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی است.

دشمن همواره تلاش کرده که در بین ما تفرقه ایجاد کند و می‌خواهد از سلیقه‌ای مختلف و شخصیت‌های مختلفی که در جامعه حضور دارند به نفع خود استفاده کند اما مردم با حضور خود در پای صندوق های رای می‌توانند دشمن را مایوس کنند.

ما با شرکت در انتخابات برای آینده نظام جمهوری اسلامی تصمیم می‌گیریم و مردم خود می‌دانند با حضور در انتخابات می‌توانند در تصمیمات کشور تاثیرگذار باشند. شرکت در انتخابات برای ملت ایران حق و تکلیف است، حق است زیرا با حضور در پای صندوق‌های رای آینده خود و خانواده خود را می‌سازد و تکلیف است زیرا ما در مقابل انقلاب، اسلام و خون شهدا مسوولیت داریم و انتخابات به نوعی تصمیم‌گیری برای حاکمیت است به همین دلیل نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم.

ما باید در صحنه حاضر شویم زیرا با شرکت در انتخابات به ماندن و چگونه زیستن خود در ایران اسلامی اهمیت داده‌ایم.

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است و مکلف هستیم تا سرنوشت خود را تعیین کنیم، انتخابات یکی از نعمت‌هایی است که مردم بعد از انقلاب اسلامی از آن بهره‌مند شده‌اند.

در شرایط فعلی که جمهوری اسلامی در معرض انواع اتهامات فکری و فرهنگی است حضور مردم به صورت گسترده در پای صندوق های رای می‌تواند سبب شود که بیگانگان هرگز نتوانند در سرنوشت کشورمان تاثیرگذار باشند.

اگر شرایط در حالت عادی بود مردم برای حفظ شخصیت خود در انتخابات شرکت می‌کردند اما اکنون ما در یک شرایط خاص هستیم و اگر می‌خواهیم ثبات و جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مقتدرانه حفظ شود باید در انتخابات شرکت کنیم تا انقلاب ما به قوت و اقتدار خود پابرجا بماند.

شرکت در انتخابات زمینه‌ساز رشد کشور است، ما با شرکت در انتخابات می‌توانیم سبب ایجاد و تقویت امنیت ملی شویم و با این حضور وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان ایجاد می‌شود.

حیات یک جامعه به میزان مشارکت مردم آن در تصمیمات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، به همین دلیل حضور در انتخابات ۲۸ مردادماه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

  • نویسنده : کرم ملک‌آسا