فرماندار ازنا گفت: صبح امروز عملیات جست‌وجوی مجدد توسط تیم‌های امدادی برای یافتن سه کوهنورد مفقود شده در سن‌بران ازنا آغاز شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، محمدرضا فاتحی صبح امروز در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه ارتفاعات اشترانکوه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای صعود به ارتفاعات اشترانکوه محدویت‌هایی در ستاد بحران شهرستان برای جلوگیری از خطرات احتمالی در نظر گرفته شده است.

وی از ادامه عملیات جستجو برای یافتن اجساد کوهنوردان مفقودی از صبح امروز خبر داد و افزود: در ستاد مدیریت بحران شهرستان که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمرلرستان برگزار شد هماهنگی لازم برای ادامه عملیات جستجو از صبح امروز  برنامه‌ریزی شد و گروه‌های امداد و نجات هلال‌احمر کار عملیات جستجو را ادامه خواهند داد.

فرماندار ازنا اضافه کرد: حال عمومی چهار مصدوم مساعد است و امکانات شهرستان برای انتقال مفقودین و اجساد بسیج شده و هماهنگی لازم با دستگاه های متولی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: بنا بر تصمیمات و تدابیر اتخاذ شده در ستاد مدیریت بحران، با عنایت به وضعیت ناپایدار جوی در رابطه با صعود کوهنوردان و گردشگران به ارتفاعات محدودیت‌هایی اعمال شده و از ورود افراد و گروه‌ها بدون هماهنگی و اخذ مجوز صعود از هیات کوهنوردی جلوگیری خواهد شد.